    From: "j23" <w...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: kasy fiskalne w 2004
    Date: Fri, 6 Feb 2004 12:20:21 +0100

    > 3) podatników, u których kwota obrotu z działalności, o której mowa w art.
    > 29 ust. 1 ustawy, nie przekroczyła w poprzednim roku podatkowym kwoty
    > 40.000 zł i którzy nie byli wcześniej objęci obowiązkiem ewidencjonowania,
    > z zastrzeżeniem ust. 7.
    > ----
    Podlacze sie do pytania. Zajrzalem do rozporzadzenie i ile dobrze rozumiem,
    to jesli nie przekroczylem w poprzednim roku 40.000 zł, to jestem zwolniony
    z obowiazku ewidencjonowania do momentu przekroczenia w tym roku 40.000 zl
    (czy raczej mam dwa miesiace na rozpoczecie ewidencjonowania).

    Mam tez drugie pytanie z obowiazku ewidencjonowania zwolniona jest m.in.
    sprzedaz wysylkowa (poz. 49 zaloacznika do rozporzadzenia), ale jak rozumiem
    sprzedaz ta liczy sie do tych 40.000 czyli jesli mam wylacznie sprzedaz
    wysylkowa na kwote 40.000 zl, to musze instalowac kase fiskalna mimo iz nie
    musze jej ewidencjonowac?! Czy ja dobrze mysle?