    From: "j23" <w...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: kasy fiskalne w 2004
    Date: Mon, 9 Feb 2004 10:32:25 +0100

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.58.0402061729370.-213691@Athlon.port
    ezjan.zabrze.pl...
    > On Fri, 6 Feb 2004, j23 wrote:
    >

    > Ale jeśli ja umiem czytać i owa "sprzedaż wysyłkowa" (z zapłatą
    > przelewem - a NIE kartą itp) jest *głównym* źródłem dochodów
    > to przecież "przechodzi się" na INNE zwolnienie: ponad 70%
    > przychodu wg załącznika ! To TEŻ jest "zwolnienie z kasy" :)

    Zaraz, ale par 3. rozporzadzenia mowi:
    1. Do dnia 31 grudnia 2004 r. zwalnia się z obowiązku ewidencjonowania:

    1) podatników sprzedających towary lub usługi wymienione W POZ.. 1 - 46
    załącznika nr 1 do rozporządzenia, jeżeli w poprzednim roku podatkowym
    udział obrotów ze sprzedaży tych towarów lub usług w obrotach ogółem
    podatnika z tytułu działalności wymienionej w art. 29 ust. 1 ustawy był
    większy niż 70%;

    a sprzedaz wysylkowa to poz. 49, wiec wydaje mi sie, ze zwolnienie nie
    przysluguje... ale moze ja czegos nie zauwazylem?