  • Data: 2002-08-11 22:34:38
    Temat: Re: komórka w firmie
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jacuo <z...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aj6dh8$7v$...@n...tpi.pl...

    > Użytkownik "Piotr K." <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Nie jest.
    >

    > --
    > Jacek

    Nie jest własnościa dostawcy bo została zakupiona na fakturę i jest to
    niezbity dowód posiadania.
    Wpisanie jednorazowo w koszty a w ST i jednorazowa amortyzacja to to samo
    pod względem finansowym i fiskalnym.
    A nikt się nie przyczepi o to.
    Takie są przepisy, a bezpieczniej wpisywać. Nie wiem co ma wpisane Bax w ST,
    wiem że ludzie potrafią tylko wpisywać do ST rzeczy ponad kwotę graniczną, a
    resztę nie. I znajomy miał problem z US bo kosztów miał sporo, różnych
    zakupów (drukarkę, fax, ksero itp) ,a ewidencja ST prawie czysta.
    Do wielu absurdów można dojśc rozpatrując sprawy tak jak z długopisami ale
    chodzi o to żeby w miarę spokojnie prowadzić DG a nie kombinować i myśleć
    czy taki przpies ma sens czy nie. Od bzdur w przepisach az się roi.

    pozdrawiam
    WS