  • Data: 2007-11-05 14:47:39
    Temat: Re: koniec ulgi w zus a dokumenty
    Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:

    > A mógłbyś się jakoś ustosunkować konkretniej?

    Art. 544. § 1. Jeżeli rzecz sprzedana ma być przesłana przez sprzedawcę do
    miejsca, które nie jest miejscem spełnienia świadczenia, poczytuje się w
    razie wątpliwości, że wydanie zostało dokonane z chwilą, gdy w celu
    dostarczenia rzeczy na miejsce przeznaczenia sprzedawca powierzył ją
    przewoźnikowi trudniącemu się przewozem rzeczy tego rodzaju.

    Art. 548. § 1. Z chwilą wydania rzeczy sprzedanej przechodzą na kupującego
    korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz niebezpieczeństwo przypadkowej
    utraty lub uszkodzenia rzeczy.