  • 1. Data: 2004-02-20 01:10:32
    Temat: Re: korwin na senatora
    Od: "Casper" <r...@k...k.pl>

    Użytkownik Tomasz R. Surmacz
    > Joj... nowy wątek na 130 listów i wszystko w ciągu jednego dnia?
    >
    > Proponuję lekką zmianę marszruty w kierunku pl.soc.prawo.podatki lub
    podobnym.

    To tylko wątek poboczny, całość dotyczy dyskusji nt. kandydatury Korwina, co
    jest jak najbardziej ON-topic.

  • 2. Data: 2004-02-20 07:10:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 20 Feb 2004, Casper wrote:

    >+ Użytkownik Tomasz R. Surmacz
    >+ > Proponuję lekką zmianę marszruty w kierunku pl.soc.prawo.podatki
    >+ To tylko wątek poboczny, [...]

    Co mi nie zaszkodzi aby poprotestować sobie.
    Myślisz że napiszesz sobie a muzom (zero namiarów zwrotnych)
    i my po references będziemy szukać z której grupy to dyskusja ?
    I że jak zacytujesz TSa to będziemy cicho siedzieć żeby nam
    grupy nie skasował ??
    Wrrr... ;) !

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2004-02-20 13:48:15
    Od: "Casper" <r...@k...k.pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news
> [...]
    > i my po references będziemy szukać z której grupy to dyskusja ?
    > I że jak zacytujesz TSa to będziemy cicho siedzieć żeby nam

    Nawet nie wiedziałem, że ten post pojdzie tutaj :)
    A dyskusja toczy sie na pl.regionalne.wroclaw, w zwiazku z marcowymi
    wyborami do senatu ;)

  • 4. Data: 2004-02-20 20:34:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 20 Feb 2004, Casper wrote:
    [...]
    >+ Nawet nie wiedziałem, że ten post pojdzie tutaj :)

    Przejrzałem, TSowi się widać limit na grupę wyczerpał ;) (219
    postów już widzę w googlu :)) i zamiast dołożyć postanowił
    was przekierować :)
    Thx. za namiar (inna sprawa że "ogólnopolskie" to nie jest,
    chyba że JKM rzeczywiście w Senacie wyląduje :))

    pozdrowienia, Gotfryd