  • 1. Data: 2004-02-20 01:12:35
    Temat: ZUS zmienszony dla hodowcow
    Od: "Adam" <a...@i...pl>

    Moze dziwne, ale ktos mi taka informacje sprzedal, ze

    jesli jest sie hodowca, mozna przejsc na KRUS czy jest to prawda, bo jesli
    tak to hodowca mozna byc juz posiadaja psy rasowe i majac wlasnie hodowle,
    psy mam rasowe rowniez, jeszcze kilka wystaw i sa reproduktorami

    no ale jak to jest faktycznie?

    jesli to nie prawda to sorki za zasmiecanie grupy

  • 2. Data: 2004-02-20 07:13:36
    Temat: Re: ZUS zmienszony dla hodowcow
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 20 Feb 2004, Adam wrote:

    >+ Moze dziwne, ale ktos mi taka informacje sprzedal,

    Szukaj hasła "KRUS" !
    Zdaje się że "w drodze" są przepisy żeby zablokować taką możliwość.
    Oczywiście zamiast drogi najprostszej (doprowadzenie do równoważności
    ZUS i KRUS) rząd pewnikiem nadal zachowa "korzystniejsze" (tj opłacane
    przez podatników) rozwiązania KRUS to pewnie zmieni się tylko sposób
    kombinowania zamiast "rozwiązać problem". Ale co robić...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)