  • 1. Data: 2004-02-20 01:06:44
    Temat: pierwszy pracownik
    Od: "Wieslaw" <W...@...pl>

    Zatrudniac bede pracownika

    chcialbym aby mi ktos podpowiedzial ile i co dokladnie musze zrobic

    do ZUS zgoszenie, do skarbowki chyba nic

    wynagrodzenie 900zl koszty uzyskania przychodu beda standardowe gdyz
    pracowac bedzie na miejscu, nigdzie wczesniej nie pracowal bo jest zaraz po
    szkole

    Podstawia wynagrodzenia po odliczeniu ZUS to bedzie
    731,61 podatek to 63,4???? co miesiac takie bedzie wynagrodzenie do konca
    roku.

    Jak z ksiazeczka zdrowotna jak sie ja wyrabia, trzeba wyslac pracownika na
    badania itp?

    I co z innymi instytucjami itp?

    Z gory dzieki za porade,