eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkikoszt limitowany? › Re: koszt limitowany?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news.man.poznan.pl!n
    ewsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.p
    l!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Wiola" <w...@b...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: koszt limitowany?
    Date: Mon, 29 Dec 2003 20:31:29 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 44
    Message-ID: <bspvi1$obr$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <bsoo7c$jac$1@flis.man.torun.pl> <bsoova$3gh$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <bsosh4$q48$1@flis.man.torun.pl>
    NNTP-Posting-Host: qa173.lodz.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1072726402 24955 213.77.250.173 (29 Dec 2003 19:33:22
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 29 Dec 2003 19:33:22 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:100323
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "buźka" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:bsosh4$q48$1@flis.man.torun.pl...
    > > Użytkownik buźka napisał:
    > >
    > > > wiadomo, że jeśli ulotki to koszty reprezentacji i reklamy -
    > > > limitowane, (nie wdaje się w szczegóły). Czy kolportaż tych ulotek
    > >
    > > To nie jest takie oczywiste że koszt limitowany. Własnie szczegóły sa
    > > istotne bo wszak "diabeł tkwi w szczegółach".
    > >
    > > Jak odywa sie dystrybucja tych ulotek?
    > > Bo jeżeli trafiają do wczesniej wybranych osób to koszt limitowany.
    > Ale
    > > jeżeli "na chybił-trafił" typu wciskanie ludziom na ulicy lub
    > > rozkładanie pod drzwiami jak leci to już raczej nie limitowany.
    > >
    > > > czyli usługa "rozniesienia" też zalicza sie to limitowanych kosztów?
    > >
    > > Jeżeli już jakas forma reklamy podpada pod limit to podpada w
    > całości -
    > > wszystki towary i usługi ktore sie na nią składaja sa ograniczone.
    > >
    > > Maddy
    >
    > wiem wiem, ale zwykle zakładam, że jak ulotki, to wiadomo
    > ograniczona ilość, a jak ograniczona, to napewno nie są
    > ogólnodostępne, do tego zwykle roznosi się je w konkretnej okolicy,
    > więc tutaj można sobie dywagować nad tym jakie jest
    > prawdopodobieństwo, że ulotka, której przeznaczeniem jest
    > anonimowe mieszkanie ale w konkretnej dzielnicy czy na konkretnym
    > osiedlu, trafi do nieznanego grona osób:), rozpisywali się kiedyś na
    > ten temat, że jak jest określona liczna ulotek to i określona liczna
    > odbiorców a to już wyklucza zakwalifikowanie tej reklamy do
    > publicznej...
    > ulotki te w ilości 15000 zostały rozrzucone pod drzwiami mieszkań w
    > dwóch określonych dzielnicach miasta...pytanie w takim razie czy to
    > anonimowi czy tez znani odbiorcy??:)...bo ja się nie mogę
    > zdecydować...chętnie poczytam co masz do powiedzenia na ten temat:)
    ----------------------------------
    Dla mnie jest to koszt nielimitowany.
    Wiola


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1