eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkikoszt limitowany? › Re: koszt limitowany?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news2.icm.edu.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: koszt limitowany?
    Date: Mon, 29 Dec 2003 20:44:48 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 66
    Message-ID: <bsq0at$ojd$2@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <bsoo7c$jac$1@flis.man.torun.pl> <bsoova$3gh$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <bsosh4$q48$1@flis.man.torun.pl> <bspvi1$obr$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pi127.torun.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1072727198 25197 217.97.60.127 (29 Dec 2003 19:46:38
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 29 Dec 2003 19:46:38 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; PL; rv:1.4) Gecko/20030624
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <bspvi1$obr$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:100330
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Wiola napisał:

    > Użytkownik "buźka" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    > news:bsosh4$q48$1@flis.man.torun.pl...
    >
    >>>Użytkownik buźka napisał:
    >>>
    >>>
    >>>>wiadomo, że jeśli ulotki to koszty reprezentacji i reklamy -
    >>>>limitowane, (nie wdaje się w szczegóły). Czy kolportaż tych ulotek
    >>>
    >>>To nie jest takie oczywiste że koszt limitowany. Własnie szczegóły sa
    >>>istotne bo wszak "diabeł tkwi w szczegółach".
    >>>
    >>>Jak odywa sie dystrybucja tych ulotek?
    >>>Bo jeżeli trafiają do wczesniej wybranych osób to koszt limitowany.
    >>
    >>Ale
    >>
    >>>jeżeli "na chybił-trafił" typu wciskanie ludziom na ulicy lub
    >>>rozkładanie pod drzwiami jak leci to już raczej nie limitowany.
    >>>
    >>>
    >>>>czyli usługa "rozniesienia" też zalicza sie to limitowanych kosztów?
    >>>
    >>>Jeżeli już jakas forma reklamy podpada pod limit to podpada w
    >>
    >>całości -
    >>
    >>>wszystki towary i usługi ktore sie na nią składaja sa ograniczone.
    >>>
    >>>Maddy
    >>
    >>wiem wiem, ale zwykle zakładam, że jak ulotki, to wiadomo
    >>ograniczona ilość, a jak ograniczona, to napewno nie są
    >>ogólnodostępne, do tego zwykle roznosi się je w konkretnej okolicy,
    >>więc tutaj można sobie dywagować nad tym jakie jest
    >>prawdopodobieństwo, że ulotka, której przeznaczeniem jest
    >>anonimowe mieszkanie ale w konkretnej dzielnicy czy na konkretnym
    >>osiedlu, trafi do nieznanego grona osób:), rozpisywali się kiedyś na
    >>ten temat, że jak jest określona liczna ulotek to i określona liczna
    >>odbiorców a to już wyklucza zakwalifikowanie tej reklamy do
    >>publicznej...
    >>ulotki te w ilości 15000 zostały rozrzucone pod drzwiami mieszkań w
    >>dwóch określonych dzielnicach miasta...pytanie w takim razie czy to
    >>anonimowi czy tez znani odbiorcy??:)...bo ja się nie mogę
    >>zdecydować...chętnie poczytam co masz do powiedzenia na ten temat:)
    >
    > ----------------------------------
    > Dla mnie jest to koszt nielimitowany.

    No własnie.
    To jest jeden z przepisów do którego trzeba podchodzic intuicyjnie
    (szlag by trafił te telepatyczne ustawy i inne takie).

    I jak dla mnie to też jest nielimitowany.
    Bo nie liczy sie czy liczba odborców reklamy jest ograniczona, bo zawsze
    jest ograniczona, ale czy ich w jakis sposób wytypowalismy czy też są
    anonimowi i przypadkowi.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1