  • 1. Data: 2002-02-27 08:54:08
    Temat: koszty egzekucyjne
    Od: "Magdip" <m...@o...pl>

    Firma (osoba prawna) nie uregulowała zobowiązania wekslowego. Skierowana
    została sprawa do komornika. Komornik wszedł na konto, a koszty oczywiście
    pojawiły się spore :
    - koszty adwokackie
    - koszty procesu
    - koszty egzekucji
    - odsetki od nieterminowego spłacania zob. (w praktyce komornik sam
    zdejmował z rachunku kwoty).

    Które z tych kosztów można zaliczyć do KUP, a które nie ?

    Magdip

  • 2. Data: 2002-02-27 11:04:50
    Temat: Re: koszty egzekucyjne
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Wed, 27 Feb 2002 09:54:08 +0100, "Magdip" <m...@o...pl> wrote:

> [...]
    >zdejmował z rachunku kwoty).
    >
    >Które z tych kosztów można zaliczyć do KUP, a które nie ?

    Z Ciebie ściągają czy Ty ściągasz?

    Sławomir Dąbrowski

  • 3. Data: 2002-02-27 11:31:17
    Od: "Magdip" <m...@o...pl>

    Sławomir Dąbrowski napisał(a) w wiadomości:
    <3...@n...tpi.pl>...

    >Z Ciebie ściągają czy Ty ściągasz?
    >
    >Sławomir Dąbrowski

    ze mnie ściągają ;-(((

    Magdip

  • 4. Data: 2002-02-27 13:52:59
    Temat: Re: Re: koszty egzekucyjne
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Wed, 27 Feb 2002 12:31:17 +0100, "Magdip" <m...@o...pl> wrote:

> [...]

    Odsetki - są KUP
    koszty egzekucji - z art. 16 ust 1 pkt 17 updp wprost wynika, że nie
    są KUP
    pozostałe - wydaje mi się, że są to także koszty egzekucji a więc ma
    zastosowanie powyższy paragraf, a nawet jakby nie to w grę wchodzi
    moim zdaniem norma ogólna art 15 ust 1 czyli koszty nie służące
    osiągnięciu przychodów, a więc tak czy inaczej NKUP

    Sławomir Dąbrowski

  • 5. Data: 2002-02-27 14:00:25
    Od: "Magdip" <m...@o...pl>

> [...]
    >moim zdaniem norma ogólna art 15 ust 1 czyli koszty nie służące
    >osiągnięciu przychodów, a więc tak czy inaczej NKUP

    czy mimo wszystko koszty adwokackie i koszty procesu nie da się podciągnąć
    pod KUP? ;-(((

    Magdip