  • 1. Data: 2004-04-14 17:05:29
    Temat: kratka-VAT
    Od: n...@p...fm (Nostrzyk)

    Czy od 1 maja mozna bedzie odliczac vat od paliw tankowanych do aut z
    kratka? Ponoc mieli to znowelizowac i ja sie juz pogubilem. A czy bedzie
    mozna chociaz odliczac paliwo od dochodu?
    Nostrzyk

  • 2. Data: 2004-04-14 17:40:43
    Temat: Re: kratka-VAT
    Od: "Jacek" <c...@u...poczta.onet.pl>

    Mający(a) chwilę czasu Nostrzyk wysmarował(a):
    > Czy od 1 maja mozna bedzie odliczac vat od paliw tankowanych do aut z
    > kratka? Ponoc mieli to znowelizowac i ja sie juz pogubilem. A czy bedzie
    > mozna chociaz odliczac paliwo od dochodu?

    Nie od 1.05.2004 tylko od 20.04.2004 już się nie da odliczać Vatu od paliwa
    do samochodów które są lub staną się osobówkami.
    Ano coś było słychać, tylko są inne ważniejsze sprawy i póki co nie ma kto
    się tym zająć.
    A paliwo od dochodu bardzo ciężko się odejmuje-:)) ale będzie można

    --
    Jacek

    Gdyby wybory mogły coś zmienić, Oni by je zdelegalizowali.

    Adres trochę "przerobiony"

  • 3. Data: 2004-04-14 18:52:52
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Jacek" <c...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie od 1.05.2004 tylko od 20.04.2004 już się nie da odliczać Vatu od
    paliwa
    > do samochodów które są lub staną się osobówkami.

    > Jacek

    Data ta nie dotyczy odlicznia VAT od paliwa
    do samochodów niespełniających "zasady Lisaka".
    Akurat art 88 wchodzi w życie od 1.05.2004
    Zobacz art 176 pkt 3)

  • 4. Data: 2004-04-14 18:56:49
    Od: "Jacek" <c...@u...poczta.onet.pl>

    Mający(a) chwilę czasu cef wysmarował(a):

    Znalazłem dzisiaj coś takiego

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_040414/p
    rawo/prawo_a_11.html

    Czyżby Rzepa dała plamę?

  • 5. Data: 2004-04-14 19:12:37
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Mający(a) chwilę czasu cef wysmarował(a):
    >
    > Znalazłem dzisiaj coś takiego
    >
    > http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_040414/p
    rawo/prawo_a_11.html

    > Czyżby Rzepa dała plamę?

    Autor chyba nie jest na bieżąco,
    jesli w temacie odliczania VAT od paliwa
    i klasyfikowania samochodów do tego celu
    twierdzi, że:

    "dotychczasowy stan prawny nie był zmieniany od ponad 4 lat"

  • 6. Data: 2004-04-15 16:05:00
    Od: "Jacek" <c...@u...poczta.onet.pl>

    Mający(a) chwilę czasu cef wysmarował(a):

    > Autor chyba nie jest na bieżąco,
    > jesli w temacie odliczania VAT od paliwa
    > i klasyfikowania samochodów do tego celu
    > twierdzi, że:

    Ano i Rzepie się zdarzyło.Po doczytaniu ustawy jestem zwolennikiem Twojej
    interpretacji

  • 7. Data: 2004-04-17 20:15:02
    Od: czeslaw <n...@d...slp.pl>

    Dnia 2004-04-14 19:40, Użytkownik Jacek napisał:
    > Mający(a) chwilę czasu Nostrzyk wysmarował(a):

    > Nie od 1.05.2004 tylko od 20.04.2004 już się nie da odliczać Vatu od paliwa
    > do samochodów które są lub staną się osobówkami.

    Co to znaczy "stana sie osobowkami" ?
    Cos przegapilem chyba.
    Jak jest w kwietniu zarejestrowany jako ciezarowy to taki zostaje, nie ?
    ---

  • 8. Data: 2004-04-17 20:31:49
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    czeslaw wrote:

    > Co to znaczy "stana sie osobowkami" ?
    > Cos przegapilem chyba.
    > Jak jest w kwietniu zarejestrowany jako ciezarowy to taki zostaje, nie ?

    Przegapiles cud wzor na ladownosc, ktory trafia wiekszosc osobowek z krata.
    Jesli masz taki pojazd to przegrzeb archiwum grupy a znajdziesz multum razy.

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 9. Data: 2004-04-17 20:37:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Borszczuk,

    Saturday, April 17, 2004, 10:31:49 PM, you wrote:

    > Przegapiles cud wzor na ladownosc, ktory trafia wiekszosc osobowek z krata.
    > Jesli masz taki pojazd to przegrzeb archiwum grupy a znajdziesz multum razy.

    Ale nie zauważyłem 'multum razy' pytania o prawa nabyte...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 10. Data: 2004-04-17 20:40:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 17 Apr 2004, czeslaw wrote:

> [...]
    >+ > Nie od 1.05.2004 tylko od 20.04.2004 już się nie da odliczać Vatu od paliwa
    >+ > do samochodów które są lub staną się osobówkami.

    ...chyba zastosował skrót myślowy "od 20.IV VAT przepadnie tak jak
    od osobówek" :]

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)