  • 11. Data: 2008-05-29 12:31:00
    Temat: Re: kredyt> budowa> sprzedaż mieszkania w celu spłaty > co z podatkiem
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marian" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:483e9b34$1@news.home.net.pl...

    > przypóśćmy ,że dom jest wart 600 i mam rachunki na 200 to sprzedając
    > połowe mam zysk 400 / 2 czyli 200tys.

    A to dzielenie przez 2 to z jakiego powodu?

  • 12. Data: 2008-05-29 12:31:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > a jeżeli żona przystąpi do kredytu to nie będzie to również jej kredyt ?

    A jaka to instytucja prawna "przystąpić do kredytu" i co ma wspólnego z
    zaspokajaniem potrzeb mieszkaniowych?

  • 13. Data: 2008-05-29 12:51:21
    Od: "Marian" <m...@w...pl>

    > A to dzielenie przez 2 to z jakiego powodu?

    bo sprzedaje połowę

  • 14. Data: 2008-05-29 12:55:22
    Od: "Marian" <m...@w...pl>

    > A jaka to instytucja prawna "przystąpić do kredytu" i co ma wspólnego z
    > zaspokajaniem potrzeb mieszkaniowych?

    zona staje sie wlascicelem czesci domu i jednoczesnie przyjmuje czesc
    kredytu (jest zaspokojona - w każdym razie w dziedzinie mieszkaniowej )- jak
    to wyglada od strony banku -dopytam bank i sie odezwe

  • 15. Data: 2008-05-29 12:57:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > bo sprzedaje połowę

    A no to wtedy tak.
    A kiedy kupiłeś działkę/dostałeś pozwolenie na budowę?

  • 16. Data: 2008-05-29 13:03:22
    Od: "Marian" <m...@w...pl>

    > A kiedy kupiłeś działkę/dostałeś pozwolenie na budowę?

    dziłka koniec 2006, pozwolenie połowa 2007

  • 17. Data: 2008-05-29 13:12:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > dziłka koniec 2006, pozwolenie połowa 2007

    No to działkę możesz spokojnie z tych 600 tys wyłączyć, jeśli pod coś
    podpadnie to pod podatek ryczałtowy.
    Nie wiem jak z resztą, obstawiam że jako całość nieruchomości również
    załapie się pod ryczałt.
    Czyli nie 38, a 30 tys podatku.