    From: "złodziejpodatków" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: krus i zus - kto obroni tych co mają dg ?
    Date: Thu, 25 Sep 2008 20:03:09 +0200
    Sender: k...@n...onet.pl

    >  Dla prowadzących DG mam dwie pocieszające informacje:
    > - płacicie składki tylko od części przeciętnego wynagrodzenia, gdy
    > tymczasem etatowcy w praktyce od całego swojego wynagrodzenia,
    > statystycznie więc płacą (tracą) więcej
    > - da się jeszcze kombinować z niższym ZUSem na przykład na umowach o
    > pracę nakładczą.
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Liwiusz
    > Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej
    > egzekucji => http://www.kwm.net.pl

    Wiesz co ? Nie bierz już więcej tego świństwa bo tracisz zdoloność logicznego
    myślenia.

    Zatrudniony na etacie płaci od tego co zarobi, a ja muszę płacić czy zarabiam
    czy nie, a nawet jak tracę to też muszę zus zapłacić. I według Ciebie jestem w
    korzystniejszej sytuacji od pracujacego na etacie. O tym że pracujący na
    etacie po 8 godzinach przychodzi do domu i nie obchodzi go nic a " wredny
    prywaciarz krwiopijca " dopiero wtedy zaczyna zasuwać na pełnych obrotach aby
    ten biedny etatowiec następnego dnia miał co robić i aby w terminie mógł
    dostać wypłatę, to naprawdę nie wiesz czy tylko udajesz ?

    nie kradnij, minister finansów nie toleruje konkurencji

    Pozdrawiam
    złodziej podatków