eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiksiegowanie f-ry bez dowodu wplaty i placenie z pryw. konta? › Re: ksiegowanie f-ry bez dowodu wplaty i placenie z pryw. konta?
  • Data: 2007-12-20 10:03:48
    Temat: Re: ksiegowanie f-ry bez dowodu wplaty i placenie z pryw. konta?
    Od: Arsen99 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Gru, 10:39, jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:
> [...]
    Ja tu widzę jeszcze jedna rzecz. Mianowicie robiąc takie rzeczy
    pomagasz ojcu, czyli można potraktować Cię jako osobę współpracującą.
    Czyli ojciec powinien odprowadzić za Ciebie zus. I nie ważne jest czy
    pomagasz 5 minut dziennie czy 24h na dobę. W razie kontroli mogą być z
    tym problemy.

    Jeszcze odnośnie tych rachunków. Ja mam podobną sytuacje, tylko że ja
    wszystko kupuje przez przelew online. I to jeszcze do tego w
    zależności kto gdzie jaki ma rachunek ja też używam takiego samego
    żeby nie płacić prowizji. Ale każdy z tych rachunków zgłosiłem w US
    jako wykorzystywany w celach firmowych, mimo ze konto formowe mam
    tylko jedno. Natomiast jak wysyłasz pieniądze z jakiegoś tam po prostu
    swojego rachunku może być z tym kiedyś problem. US lubi wiedzieć o
    wszystkim.