eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiksiegowanie f-ry bez dowodu wplaty i placenie z pryw. konta? › Re: ksiegowanie f-ry bez dowodu wplaty i placenie z pryw. konta?
    From: Arsen99 <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ksiegowanie f-ry bez dowodu wplaty i placenie z pryw. konta?
    Date: Thu, 20 Dec 2007 06:52:36 -0800 (PST)

    > Oj kombinujesz... Moje firmowe jest prywatne (DG OF, pewnie podobnie i u
    > Ciebie).
    > Co do zasady każde konto używane w prowadzonej działalnosci powinno być
    > zgłoszone. Tyle że bardziej mowa o rachunku , na który otrzymujesz wpłaty od
    > konrahentów. I niezależnie, czy to będzie konto typowe do działalnosci czy
    > typowo osobiste.

    No właśnie o tym napisałem moje konto prywatne na które przyjmuje
    wpłaty z działalności zostało zgłoszone do US, podobnie inne.

    > Tak, tylko pamietaj, że bank od konta do działalości skasuje Ciebie na
    > 10-30zł co miesiac, a za osobiste 3-10zł (no chyba ze w internetowym banku
    > załozysz). Tak ze dla banku też jest nie na rękę gdy kombinujesz.

    Haa własnie to jest obecnie dobre, ja mam tylko konta internetowe, do
    żadnego nie mam nawet karty, ani żadnych dodatkowych bajerów, ze
    wszystkiego co tylko było można zrezygnowałem