  • Data: 2007-04-19 20:19:52
    Temat: Re: który PIT (rozliczenie roczne)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 19 Apr 2007, Piotr Wozniacki wrote:

> [...]

    Za 2006 dla uściślenia.

    ...roku 2007 ustalmy...

    ...ależ odejmiesz nie magiczną "resztę", tylko "nie więcej niż 50%
    straty" za 2006 rok!
    Przecież PIT-26 liczysz, z dokładnością do wykazywania *również*
    dochodów uzyskanych za pomocą płatników, *tak samo* jak PIT-5
    (albo teraz "wartość do zapłaty")!
    ZAMIAST liczyć w grudniu ""PIT-5" liczysz PIT-36 i tyle.

    > No, nie tak - bo wtedy odliczyłbym 100% straty w jednym roku - a więc znowu
    > tylko wykazuję stratę (pozostałe 50% za 2006 plus ewentualnie to, co nie daj
    > Boże strace w 2007)...

    Zdecyduj się.
    Albo w 2007 będziesz mieć *zysk* i odliczysz *50%* straty (o czym
    piszesz, przy założeniu iż "zysk brutto" pokryje odliczenia na
    składki i jeszcze na stratę zostanie) albo będziesz mieć *kolejną
    stratę* i ze starej straty nie odliczysz *nic*.
    Inaczej się zawikłamy i przepiszemy ustawę ;)

    pzdr, Gotfryd