    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ktory limit kosztow uzyskania przychodu
    Date: Tue, 11 Mar 2003 10:30:36 +0100

    Dnia 11-03-2003 09:45, Użytkownik Gerard napisał:

    > A co istotnego zapomniałem podać?

    Np. dopiero po monicie podałes że nie pracowałeś w obydwu firmach
    jednocześnie - wczesniej podałes kiedy zacząles pracowac w drugiej, o
    terminie zwolnienia z pierwszej nie było ani słowa.

    > Dobrze rozumiem - skoro pierwsza umowa kończy mi się 1 lutego (włącznie) a
    > druga zaczyna 4 lutego(albo nawet 28 lutego), to mimo że nawet dnia nie
    > przepracowałem w dwóch firmach jednocześnie - to traktuje się że tak właśnie
    > było?

    Chyba jednak nie, bo ustawa mówi "...Jeżeli podatnik uzyskuje przychody
    z tych tytułów równocześnie od kilku zakładów pracy,..."
    A równoczesnie nie byłes zatrudniony w dwóch zakładach.
    Faktem jest że obydwa zakłady mogły potrącic Ci koszty (chyba że
    poniformowałes zakład pracy jeden lub drugi że juz Ci te koszty
    odliczono), ale Ty masz obowiązek skorygować to w swoim zeznaniu rocznym.
    I tyle. Takie sytuacje sie zdarzają, często z winy pracownika który
    zapomina powiedziec że ma inny etat, że ma działalnośc gospodarczą (i
    kadry dalej potracaja mu ulge od podatku), itp itd.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl