  • Data: 2003-12-26 01:19:19
    Temat: Re: leasing samochodu osobowego
    Od: "wsms.pl" <w...@p...wsms.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bs42lb$blg$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Znasz prezepis który w jakikolwiek sposób ogranicza możliwośc zaliczania
    > w koszty rat leasingowych samochodów osobowych ze względu na wartść
    > samochodu?

    Tak - znam przepis, ale, że kupuje samochody tanie i niestety za gotówkę no
    to nie mam tak ogromnej głowy, żeby nawet pamiętać gdzie to czytałem.

    > Przepis, a nie to że coś Ci sie wydawał bo ktos kiedyś powiedział w
    > jednym zdaniu "samochód osobowy" i "20tys euro", ale nie pamiętasz juz
    > kto mówił ani o co dokładnie chodziło.

    Chodziło zapewne o KUP. Nie ważne, czy leasing, czy własność. Maks to było
    20kEURO i jeśli coś to przekraczało to można było tylko do tej górnej
    granicy w KUP uznawać.
    No być może Twoja księgowa wszystko daje w koszty, ale w koszty nie
    stanowące kosztów. Moja matka nie kłóci się ze swoim szefem, że tego nie
    można w koszty itd, tylko zadowala go dwając w koszty - koszty nie stanowące
    kosztów. Rozumiesz to? Czy dla Ciebie jest to masło maślane?

    > Na dodatek nie potrafisz albo czytac albo odmieniać czasowników przez
    > rodzaje.

    Rodzaj męski, żeński - sa jakieś inne??? :) No chyba, że takie nijakie...

    Słuchaj - przestań się tutaj wymądrzać bo jest to niemiłe z Twojej strony.
    Coś mi dzwoniło i napisałem. Dla mnie byłaby to ważna wskazówka i można w
    ten sposób naprowadzić człowieka na odpowiedź, a z tego co widzę Twoje
    wypowiedzi czepiają się każdego, ale nic nie wnoszą do sprawy...
    Jak jesteś taki gość to napisz co, jak i dlaczego a nie rospisujesz się i
    debatujesz wogóle off-topic.

    Pozdrawiam.
    Waldek