    From: Adam Szendzielorz <a...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: leasing, wykup, sprzedanie od razu auta
    Date: Mon, 10 Sep 2007 08:53:52 +0200

    Dnia Sun, 09 Sep 2007 22:22:14 +0200, icek napisał(a):

    > mam auto w leasingu, mysle by zrobić wykup na osobie fizyczną (siebie) i
    > od razu auto zostawić jako czynsz inicjalny na następny leasing

    Sprawdz najpierw w umowie, czy masz taka mozliwosc. Od jakiegos czasu w
    umowach ja mam wylacznie wykup mozliwy przez leasingobiorce. Nie wiem, czy
    to nie zostalo ustawowo uciete :)

    > pytanie:
    > czy jeśli sprzedam auto w np. 7dni od zakupy (wykupu z leasingu) to czy
    > muszę zapłacić jakąś daninę? pewnie tak.. tylko pytanie, jak wysoką?

    Jezeli sprzedaz szybciej niz po 6 m-cach to musisz odprowadzic podatek
    dochodowy.. 19% z roznicy miedzy cena sprzedazy, a zakupu. Czyli troche Cie
    to moze kosztowac.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.