  • 1. Data: 2003-04-24 19:28:44
    Temat: lista materiałów do odliczenia
    Od: "Urko" <a...@w...pl>

    proszę o wskazanie źródła
    ale i czy kwalifikuje sie do odliczenia
    płyta elektryczna - jeden US powiedzial mi ze tak inny ze NIE
    piekarnik - jw
    zestaw natryskowy
    drzwi do kabiny natryskowej

    z góry bardzo dziękuję

    --
    Urko vs Andre
    UIN ICQ 137205566

  • 2. Data: 2003-04-24 19:59:24
    Temat: Re: lista materiałów do odliczenia
    Od: "CIAho" <ciahol@_wywal_poczta.onet.pl>

    "Urko" <a...@w...pl> se napisał(a)
    > proszę o wskazanie źródła
    > ale i czy kwalifikuje sie do odliczenia
    > płyta elektryczna - jeden US powiedzial mi ze tak inny ze NIE
> [...]

    Ponoć to, co jest trwale zamontowane - TAK,
    a więc kabina tak, ale np. szafka, płyta itd.
    już chyba nie. :-/
    A zestaw natryskowy oprócz montowanego na kołki
    uchwytu można odkręcić od baterii w 20 sekund. :-/

    Oni chyba specjalnie tak te przepisy robią, żeby
    lolki z US mogły sobie dowolnie tym żonglować.

    pozdry
    Ciah:o)

  • 3. Data: 2003-04-24 21:01:39
    Od: "kurdebalans" <k...@h...pl>

    NIE !

    > Ponoć to, co jest trwale zamontowane - TAK,
    To są wnioski z rozporządzenia a nie generalna zasada.

    > a więc kabina tak, ale np. szafka, płyta itd.
    > już chyba nie. :-/
    > A zestaw natryskowy oprócz montowanego na kołki
    > uchwytu można odkręcić od baterii w 20 sekund. :-/
    Zapewniam że na pewno nie jest to kryterium odkręconiowo-sekundowe

    > Oni chyba specjalnie tak te przepisy robią, żeby
    > lolki z US mogły sobie dowolnie tym żonglować.

    Tak ! Najlepiej zwalić wszystko na jakichś onych.
    [kurdebalans]

    Na podst art.27a ust.17 UoPDoOF:
    Minister właściwy do spraw gospodarki przestrzennej i mieszkaniowej, w
    porozumieniu z ministrem właściwym do spraw finansów publicznych, określi, w
    drodze rozporządzenia, zakres i rodzaje wydatków, o których mowa w ust. 1
    pkt 1 i w ust. 4, mając na uwadze w szczególności konieczność zaspokojenia
    podstawowych potrzeb mieszkaniowych podatnika.

    Dz.U. 1996 nr 156 poz. 788

    Rozporządzenie Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21
    grudnia 1996 r. w sprawie określenia rodzajów wydatków na remont i
    modernizację budynku mieszkalnego lub lokalu mieszkalnego, o które zmniejsza
    się podatek dochodowy.

  • 4. Data: 2003-04-25 00:17:52
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "kurdebalans" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > grudnia 1996 r. w sprawie określenia rodzajów wydatków na remont i
    > modernizację budynku mieszkalnego lub lokalu mieszkalnego, o które
    -------------------------------------
    Kurde ty naprawde uważasz że w tych rozporządzeniach jest tak dokładnie
    napisane co można odliczyć i a co nie można co to trwałe , co nie trwałe a
    prawidłowość odpisu zależy w dużej mierze od urzędnika US.
    Wiola

  • 5. Data: 2003-04-25 19:00:50
    Temat: Odp: lista materiałów do odliczenia
    Od: "Urko" <a...@w...pl>

    Użytkownik kurdebalans <k...@h...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b89jat$6pe$...@a...dialog.net.pl...
> [...]
    > grudnia 1996 r. w sprawie określenia rodzajów wydatków na remont i
    > modernizację budynku mieszkalnego lub lokalu mieszkalnego, o które

    widze że kolega dawno w Polsce nie był
    to tak gwoli wprowadzenia: przepisy są takie że każdy US MOŻE !!!
    i to robi dowolnie je interpretować, i to jest fakt, w ostatnich latach
    sporo kasy odpisałem i czesto rozmawialem z USami oraz dobrym
    kolegą z Izby Skarbowej i on sam to mówi, że Izba może wskazać
    postępowanie ale decyzje podejmuje US. Oczywsicie mozna sie POTEM
    z nimi pałować, można uruchomić UKS ale marne szanse.

    --
    Urko vs Andre
    UIN ICQ 137205566