  • 1. Data: 2004-03-09 16:01:32
    Temat: listy obecności
    Od: "qszysz" <k...@t...pl>

    Czy ktoś z szanownych grupowiczów może mi powiedzieć jak długo firma
    prywatna bez osobowości prawnej musi przechowywać listy obecności
    pracowników ?
    Pozdrawiam tych co wiedzą i tych , którzy chcą wiedzieć.
    Krzysztof

  • 2. Data: 2004-03-09 19:15:53
    Temat: Re: listy obecno?ci
    Od: "Nicolka" <n...@b...pl>

    Jak wszystkie dokumenty 5 lat!

  • 3. Data: 2004-03-10 00:15:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 9 Mar 2004, Nicolka wrote:

    >+ Jak wszystkie dokumenty 5 lat!

    ..."podatkowych", czyli od 6 do 7 lat ? ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 4. Data: 2004-03-10 05:43:38
    Od: "Nicolka" <n...@b...pl>

    Wszystkie dokumenty trzymna sie 5 lat, Listy płac, obecnosci, zusy, podatki,
    faktury itd... Nie słyszałam o 6 czy 7 latach...

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...

  • 5. Data: 2004-03-10 07:16:22
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Nicolka napisał:
    > Wszystkie dokumenty trzymna sie 5 lat, Listy płac, obecnosci, zusy, podatki,
    > faktury itd... Nie słyszałam o 6 czy 7 latach...

    Nie trzeba było słuchac tylko nauczyc sie kalendarza i matematyki :-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 6. Data: 2004-03-10 09:07:00
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    Użytkownik "Nicolka" <n...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Wszystkie dokumenty trzymna sie 5 lat, Listy płac,

    listy plac - 5 lat?????? to chyba jakas nowosc.........
    Wg mnie jest to kategoria akt B-50 i nalezy je przechowywac 50
    lat!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    pozdrawiam
    Ewa

    "kazdy ma prawo do bledu..."

  • 7. Data: 2004-03-10 17:29:42
    Od: "Nicolka" <n...@b...pl>

    Ja to napisałam z punktu widzenia podatku dochodowego!!!!

  • 8. Data: 2004-03-10 19:18:44
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    > Ja to napisałam z punktu widzenia podatku dochodowego!!!!

    A coz to takiego?!?!
    To brzmi tak jakby mozna listy plac wyrzucic po pieciu latach. Niepotrzebny
    zamet tylko.....

    pozdrawiam
    Ewa
    ktora tez sie czasami myli :-)

  • 9. Data: 2004-03-10 19:53:21
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    http://isip.sejm.gov.pl/prawo.nsf/77e82badad27ff20c1
    256a62004588db/513d413cf2f33891c1256c4f00439ae2/$FIL
    E/D20021375.pdf

    tutaj masz ustawe o archiwizacji dokumentow, moim zdaniem listy obecnosci
    nie musza byc przechowywane az 5 lat, jest to kategoria Bc czyli jest to
    dokumentacja majaca krotkotrwale znaczenie praktyczne, po pelnym jej
    wykorzystaniu jest przekazywana na makulature

    interpretacje powyzszego pozostawiam Tobie

    pozdrawiam
    Ewa

    "kazdy ma prawo do bledu"

  • 10. Data: 2004-03-10 23:03:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 10 Mar 2004, Nicolka wrote:

    >+ Wszystkie dokumenty trzymna sie 5 lat, Listy płac, obecnosci, zusy, podatki,
    >+ faktury itd... Nie słyszałam o 6 czy 7 latach...

    Acha. Może łopatologicznie.
    To kiedy można wyrzucić fakturę wystawioną 11.I.2000r ?
    Poproszę o dokładną datę !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)