  • 1. Data: 2004-03-09 15:22:11
    Temat: KST 808 i wsp. amort
    Od: towarzysz Vader <n...@d...spamu.org>

    Jaki współczynnik amortyzacji stosuje się dla grupy 808? Czy analizując
    tabelę z UPDOF mogę domniemać, że dla 808 jest 20% (jako że dla 8 jest
    20% a samo 808 jest w tabeli nie ujęte)?

    --
    towarzysz Vader - http://www.rzeszow.net/
    Przepis na e-mail: 1 vader, 1 małpa, 1 rzeszow, 1 kropka, 1 net

  • 2. Data: 2004-03-09 16:36:33
    Temat: Re: KST 808 i wsp. amort
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik towarzysz Vader napisał:

    > Jaki współczynnik amortyzacji stosuje się dla grupy 808? Czy analizując
    > tabelę z UPDOF mogę domniemać, że dla 808 jest 20% (jako że dla 8 jest
    > 20% a samo 808 jest w tabeli nie ujęte)?

    Jeżeli w tabeli nie ma danej podgrupy to stosuje sie stawkę główną dla
    grupy.
    Czyli jeżeli w tabeli nie ma 808 to stosujemy stawke główna dla grupy 8,
    czyli 20%.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl