  • 1. Data: 2004-03-09 14:28:42
    Temat: odnosnie pitow
    Od: "Aragorn" <a...@i...pl>

    mam pytanko czy moge wydrukowac wypelnione pity z programu PITY2003 i
    odniesc do US?

    pozdrawiam
    Aragorn

  • 2. Data: 2004-03-09 14:33:45
    Temat: Re: odnosnie pitow
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Aragorn" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > mam pytanko czy moge wydrukowac wypelnione pity z programu PITY2003 i
    > odniesc do US?

    Jeśli to ten program z http://www.pity.pl to na pewno TAK.
    korzystam z tego juz od kilku lat bez zastrzeżeń ze strony US.

    Tomek

  • 3. Data: 2004-03-09 14:38:26
    Od: "Aragorn" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli to ten program z http://www.pity.pl to na pewno TAK.
    > korzystam z tego juz od kilku lat bez zastrzeżeń ze strony US.
    >
    > Tomek

    tak to ten czyli rozumiem ze moge drukowac n akartkach A4 dwustronnie i w
    wypadku pit 37 dostarczam do US dwie kartki A4?

  • 4. Data: 2004-03-09 14:54:33
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    > tak to ten czyli rozumiem ze moge drukowac n akartkach A4 dwustronnie i w
    > wypadku pit 37 dostarczam do US dwie kartki A4?

    Jako żywo. ;->

    Tomek

    ps.
    Pamiętaj również o wydrukowaniu egemplarza dla siebie.

  • 5. Data: 2004-03-09 15:30:14
    Od: "poilkj" <l...@d...invalid>

    "Aragorn" <a...@i...pl> wrote in message

    > tak to ten czyli rozumiem ze moge drukowac n akartkach A4 dwustronnie i w
    > wypadku pit 37 dostarczam do US dwie kartki A4?

    mogą być nawet czarno-białe z laserówki.
    W urzędach lubią drukowane pity bo wtedy są szczęśliwi, że nie muszą szukać
    błędów w dodawaniu.

  • 6. Data: 2004-03-10 00:09:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 9 Mar 2004, Aragorn wrote:

    >+ mam pytanko czy moge wydrukowac wypelnione pity z programu PITY2003
    >+ i odniesc do US?

    Absolutnie nie.
    Ja przez takie postępowanie kontrolę sprowokowałem.
    A chodzi o to że trzeba je jeszcze PODPISAĆ :)
    (nie bić !!! oczywiście "drukowane" PITy są OK :)!)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 7. Data: 2004-03-10 05:44:07
    Od: "Nicolka" <n...@b...pl>

    Jak najbardziej, po to są... Mozesz je nawet wypełnic w komputerze i
    wydrukowac ;)

  • 8. Data: 2004-03-10 05:45:09
    Od: "Nicolka" <n...@b...pl>

    O! A o tym nie pomyślałam, leniwi Ci urzednicy... no, ale przy takiej
    ilości.... rozumiem.

  • 9. Data: 2004-03-10 05:45:58
    Od: "Nicolka" <n...@b...pl>

    Podpis trzeba złożyć długopisem, ale reszta moze być wydrukowana, ja nawet
    zaciemnien nie drukuję...

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...

  • 10. Data: 2004-03-10 23:00:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 10 Mar 2004, Nicolka wrote:

    >+ Podpis trzeba złożyć długopisem,

    ...i tylko tego się czepiałem :)

    >+ > Ja przez takie postępowanie kontrolę sprowokowałem.

    ...właśnie. Nie podpisałem :>

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)