  • 1. Data: 2007-01-10 19:10:02
    Temat: mBiznes MAX i odsetki
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl>

    Dzień dobry,

    Czy od odsetek z konta w mBanku
    mBiznes MAX muszę zapłacić podatek
    czy bank sam go potrąca?:/

    Piotr

  • 2. Data: 2007-01-10 19:23:52
    Temat: Re: mBiznes MAX i odsetki
    Od: "Piotrek" <P...@v...pl>

    > mBiznes MAX muszę zapłacić podatek
    > czy bank sam go potrąca?:/

    Musisz. Deklaracje zciagasz z www.pit.pl
    Dlatego polecam VW bank bo tamnie musisz

    jotko

  • 3. Data: 2007-01-10 19:44:21
    Od: "sojkasia" <s...@o...pl>

    > Musisz. Deklaracje zciagasz z www.pit.pl
    > Dlatego polecam VW bank bo tamnie musisz

    Ja odsetki wpisuje w "pozostałe przychody" w kpir. dobrze robię?
    sojkasia

  • 4. Data: 2007-01-10 20:06:01
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Piotrek wrote:

    > Musisz. Deklaracje zciagasz z www.pit.pl
    > Dlatego polecam VW bank bo tamnie musisz

    Musisz-nie musisz-musisz- nie musisz
    A jak jestem na karcie podatkowej, to muszę czy nie :-)

  • 5. Data: 2007-01-10 20:23:02
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl>

    Dnia 10-01-2007 o 20:23:52 Piotrek <P...@v...pl> napisał:

    > Musisz. Deklaracje zciagasz z www.pit.pl
    > Dlatego polecam VW bank bo tamnie musisz

    Potrzebna jest jakaś specjalna deklaracja?
    Nie wystarczy jakiś dowód wewnętrzny?

    Piotr

  • 6. Data: 2007-01-10 20:23:46
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl>

    Dnia 10-01-2007 o 21:23:02 PiotrB. <p...@n...pl> napisał:

    > Potrzebna jest jakaś specjalna deklaracja?
    > Nie wystarczy jakiś dowód wewnętrzny?

    albo może tylko wydruk z mBanku?

    Piotr

  • 7. Data: 2007-01-10 23:31:41
    Od: "Rafal..." <r...@i...arpa>

    Użytkownik "PiotrB." <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Dzień dobry,
    >
    > Czy od odsetek z konta w mBanku
    > mBiznes MAX muszę zapłacić podatek
    > czy bank sam go potrąca?:/

    Tego nie wiem, ale zauważyłem, że Inteligo potrąca, więc chyba problem z
    głowy mam :)

    --
    Rafał - Tarnów
    rafal.tarnow ( małpa ) gazeta.pl

  • 8. Data: 2007-01-11 08:52:04
    Od: "Jacek" <g...@g...com>

    Użytkownik "Rafal..." <r...@i...arpa> napisał w wiadomości

    > Tego nie wiem, ale zauważyłem, że Inteligo potrąca, więc chyba problem z
    > głowy mam :)

    Od konta biznesowego na pewno nie potrąca, przedsiębiorca odsetki dolicza do
    przychodów z działalności gospodarczej (np. kolumna 8 KPiR).

    Pozdr.

  • 9. Data: 2007-01-11 10:39:14
    Od: "Rafal..." <r...@i...arpa>

    Użytkownik "Jacek" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > Od konta biznesowego na pewno nie potrąca, przedsiębiorca odsetki
    > dolicza do przychodów z działalności gospodarczej (np. kolumna 8
    > KPiR).

    Mea Culpa, rzeczywiście podatek nie jest odprowadzany, potwierdziła to
    konsultantka. Niemniej jednak zdziwił mnie opis naliczania odsetek, w
    którym _jest_ kwota odprowadzonego podatku..... tyle, że na tym akurat
    koncie miałem groszowe odsetki, więc i podatku było zero...

  • 10. Data: 2007-01-11 11:01:41
    Od: "Jacek" <g...@g...com>

> [...]
    > którym _jest_ kwota odprowadzonego podatku..... tyle, że na tym akurat
    > koncie miałem groszowe odsetki, więc i podatku było zero...

    Wnioskuję że tam zawsze będzie zero, nawet te groszowe odsetki musisz
    wykazać w przychodzie.

    Pozdr.