    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: mala ksiegowosc RP
    Date: Wed, 11 Feb 2009 15:04:34 +0100

    W odpowiedzi na pismo z środa 11 luty 2009 14:38
    (autor Radek Wroclawski
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <4992d4f3$1@news.home.net.pl>):

    > jeśli masz zaksięgowane dokumenty, to wchodzić do formularza, pokaż
    > okres, aktualizuj

    A miesiąca się nie zamyka w tym programie?

    A jak sobie zrobić zestawienie PIT? Bo mi tam formularz PIT-5 drukuje, ale
    to już teraz jest passe. W Ali miałem zestawienie:

    Rozliczenie podatkowe dla: XXXXXXXXXXXXX za miesiąc listopad 2008 rok.
    Nazwa firmy: XXXXXXX Udział: 100,00 %
    w miesiącu Przychody: xxxxxxx Koszty: xxxx Dochód: xxxx
    Narastająco Przychody: xxxxxxx Koszty: xxxx Dochód: xxxx

    Dochód: xxxxxxxxx
    VAT do zapłaty: 0,00
    Nadwy?ka VAT: x,00
    w tym do zwrotu w terminie 60 dni: 0,00
    do zwrotu w terminie 180 dni: 0,00
    do przeniesienia: x,00

    DOCHÓD: xxxxxxxxx

    Ubezpieczenie społeczne:
    Podstawa opodatkowania: xxxxxxxxxx
    Składka na ubezpieczenie zdrowotne xxxxxxxxx
    Nale?ny podatek od początku roku: xxxxxxxx
    Zapłacony podatek od początku roku
    Podatek za miesiąc: xxxx
    Nale?na składka podatku: xxx

    No i gdzie tu się ustala zdrowotne? Kurcze, skomplikowane to coś...

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2