    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: mala ksiegowosc RP
    Date: Sun, 15 Feb 2009 23:59:19 +0100

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 15 luty 2009 23:18
    (autor Tomy M.
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gna4sj$sk1$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Dobrze napisany program działał doskonale, wielozadaniowość
    > w XP jest dokładnie taka sama. Za dużo folderów reklamowych
    > się naczytałeś, z punktu widzenia użytkownika ta wielozadaniowość
    > niczym się nie różni.

    taaaaaaaaaaaa......

    > Nie ... podłącz gołego 98 do Internetu, a następnie podłącz
    > XP do Internetu.

    Phi... Podłączam masowo i nic się nie dzieje.

    > Na 100% Xp szybciej złapie wirusa czy malware
    > niż 98SE. Nie wynika to z popularności obydwu sysetmów
    > lecz z tego że w 98 trudniej jest znaleźć dziurę, jest stary
    > i już solidnie poprawiony.

    Taa... zwłaszcza że Update dla 98 wycofano i jak się system posypie, to się
    ma całkowicie goły.

    > W XP problemem jest już samo
    > wyłączenie autostartu.

    ????

    > A tutaj już pokazałeś mi na ile znasz się na systemach
    > operacyjnych. Gdybyśsię znał wiedziałbyś że rozpoznawanie
    > pamięci masowej opiera się o jeden sterownik (by Maximus).
    > Jest on od dawna dostępny wraz z SP2.1b
    > http://sp.up.pl/
    > Oczywiście Microsoft nigdy tego nie zaktualizował, ale ktoś
    > inny się o to postarał.

    No więc nawet jak zainstalujesz ten nieoficjalny SP, to nadal mój Kingston
    na 98 nie działa. Sprawdzone, bo czasami się muszę niestety z 98 użerać.

    > FAT32 to atrapa ?

    Oczywiście.

    > Napisz nam tutaj jaki system plików masz
    > a APARACIE CYFROWYM, MP3, TELEFONIE itd.

    A widzisz różnicę pomiędzy zabawką a systemem w kompie? Do mp3playera to fat
    jest OK, bo tam wystarczy lista plików i tyle.

    > Tak więc bzdury pleciesz.
    > System plików FAT32 jest szybszy od NTFS,

    Mooożliwości ma spektruma, lecz to jest windziarzy duma, jejejejeje... :D

    > Mało wiesz. NIE DA SIĘ.

    Mało wiesz, da się.

    > Niemożliwe jest takie ustawie dostępu
    > aby dostęp do określonego folderu miał KAŻDY kto zna hasło.

    A po co każdy kto zna hasło? Ustawiam ACLe na konkretnych userów.

    > W systemie NT każdy kto ma mieć dostęp do czegokolwiek MUSI
    > mieć zalożone KONTO.

    Ano. Na tym polegają normalne systemy. Są konta i uprawnienia dla danych
    kont. A nie że każdy może grzebać po wszystkim...

    > Konto gość tutaj nie pomaga bo gdy
    > katalogów jest 40 to tyle kont musiałoby być założonych
    > i do tego osoba która się loguje MUSI WIEDZIEĆ na jakie
    > konto się zalogować i jakiego hasła użyć.

    Nie, ta osoba loguje się na swoje konto i to konto ma uprawnienia do danego
    zasobu, a do innego nie ma.

    > Pracujesz w jakiejś sieci?

    Ano.

    > Sam sprawdź ile zasobów jest dostępne bez żadnych zabepieczeń.

    Zero.

    > Poza tym obecnie praca w niedużej sieci BEZ SERWERA jest strasznie
    > upierdliwa i męczaca.

    Możliwe.

    > Sądzę że jesteś typowym "etatowcem" ... czas nic dla Ciebie nie znaczy
    > siedzisz w robocie 8 godzin i czy kompueter działa czy nie, to masz
    > płacone tyle samo. Jak się coś sypnie ... spoko , godziny lecą.
    > Jest 16:00 rzucasz kapote, pie*dolisz firmę i robotę.

    hihihihi.

    > Gdyby jednak za godzinę pracy płacono Ci 90 zł netto, przy czym za
    > czas zmarnowany na zmagania z systemem nie dostawałbyś ani złotówki
    > to inaczej byś patrzył na jakość systemów Microsoft.

    Ale jak ja patrzę na jakość? Przecie nie mówię, że są cudowne, ale że XP a
    98 to przeskok ogromny.

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2