  • 21. Data: 2009-02-11 12:38:58
    Temat: Re: mala ksiegowosc RP
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    Kotlet mielony pisze:

    > W kazdym gdzie jest siatka a pod nia linia z przyciskami .

    skoro tak, to u mnie problem nie występuje...

    --
    Blog: http://blog.stalica.info

  • 22. Data: 2009-02-11 12:39:12
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Tristan pisze:
    > Kurde, bardzo nielogiczny program. Wklepałem dokumenty, zaksięgowałem i
    > utknąłem. Nie wiem jak rozliczyć miesiąc, jak wygenerować PIT i VAT.
    bardzo sprytnie to ukryli w górnym menu. Dla niepoznaki nazywa to się
    Formularze podatkowe / PIT lub VAT ;-)

    PS PKPiR i rejestr VAT znajduje się w menu Księgi...

  • 23. Data: 2009-02-11 12:41:37
    Temat: Re: [OT} Re: mala ksiegowosc RP
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 11-02-2009 o 09:17:26 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> napisał(a):

    > No proszę! Jaki piękny flame się szykuje ;-)

    Flejm to by mógł być jakbym wygłosił opinię,
    a ja podałem fakty :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 24. Data: 2009-02-11 12:44:40
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-02-11, Daniel Stalica <d...@s...info> wrote:

    [...]

    > skoro tak, to u mnie problem nie występuje...

    Zapewne autor dopasował wygląd programu do jednej kompozycji (classic?),
    a nie do wszystkich możliwych. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 25. Data: 2009-02-11 13:02:09
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    > On 2009-02-11, Daniel Stalica <d...@s...info> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Zapewne autor dopasował wygląd programu do jednej kompozycji (classic?),
    > a nie do wszystkich możliwych. :)

    ja mam standardowa kompozycje (nie te z basic - nieprezroczysta)

  • 26. Data: 2009-02-11 13:08:44
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 11 luty 2009 13:24
    (autor Piotrek
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gmugj7$and$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Jak już wszystko zawiedzie, to przeczytaj w dokumentacji ;-)

    No właśnie nie umiem znaleźć. Jest tylko paściaty help, a jego się nie da
    wydrukować. Na razie czytam i słabo idzie. Kurde, używałem do tej pory Ali
    ze StreamSoftu. Zajebiście intuicyjny program. Tylko kurde kosztuje 300zł,
    a trochę mi szkoda. A wersja Lite, jaką miałem z Entera nie pasuje do zmian
    w księdze.

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2

  • 27. Data: 2009-02-11 13:13:32
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 11 luty 2009 13:39
    (autor Radek Wroclawski
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <4992c6f6$1@news.home.net.pl>):

    > bardzo sprytnie to ukryli w górnym menu. Dla niepoznaki nazywa to się
    > Formularze podatkowe / PIT lub VAT ;-)

    No ale one puste wyłażą. W poprzednim programie robiłem ,,Rozlicz firmę'' i
    mi generowało samo gotowe druki.

  • 28. Data: 2009-02-11 13:17:23
    Od: Tristan <n...@s...pl>

> [...]

    > Formularze podatkowe / PIT lub VAT ;-)

    No ale one puste wyłażą. W poprzednim programie robiłem ,,Rozlicz firmę'' i

    Kuźwa, przerasta mnie ten program. W poprzednim ładnie mi zestawienie
    drukowało co i ile mam zapłacić. A tu milion różnych parametrów i wszystko
    sobie trzeba samemu oprogramować.

  • 29. Data: 2009-02-11 13:38:54
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Tristan pisze:
> [...]
    >
    > Kuźwa, przerasta mnie ten program. W poprzednim ładnie mi zestawienie
    > drukowało co i ile mam zapłacić. A tu milion różnych parametrów i wszystko
    jeśli masz zaksięgowane dokumenty, to wchodzić do formularza, pokaż
    okres, aktualizuj

  • 30. Data: 2009-02-11 13:54:50
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 11 Feb 2009 14:17:23 +0100, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    >No ale one puste wyłażą. W poprzednim programie robiłem ,,Rozlicz firmę'' i
    >mi generowało samo gotowe druki.
    Po zaksiegowaniu dokumentu PIT/VAT sie aktualizuja przyciskiem
    "aktualizuj".
    SOA#1 u mnie dziala :)

    WAM
    --