  • 11. Data: 2009-02-11 11:05:44
    Temat: Re: mala ksiegowosc RP
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 11 Feb 2009, Kotlet mielony wrote:

    > Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał
    >
    > ile nowych ma teraz xp ?

    Piszesz o notebookach czy normalnych komputerach do pracy,
    najlepiej poskładanych samemu na markowych częściach
    z luzem dokupionym OS?
    (jak to Piotrek napisał? "Piękny flame"? ;))

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2009-02-11 11:08:26
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-02-11, SDD <s...@t...pl> wrote:

    [...]

    > Jesli nie uda sie upolowac fajnego kompa bez systemu, to chyba wywalenie
    > Visty to jest piertwsza czynnosc od ktorej zaczyna sie doprowadzanie kompa
    > do uzywalnosci :)

    Dla mnie jest o wiele bardziej płynna i przyjazna niż XP.
    Warunek to jednak te 2-3GB RAM + superfetch + sensownie ustawiony swap.
    :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 13. Data: 2009-02-11 11:32:18
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    > Większość??
    > "A co to jest ta vista"? ;P
    > U mnie - 2:0 (XP:Vista)
    > Komp na którym piszę to Q6600, ale nie wiem w czym by mu
    > Vista miała pomóc (no chyba że jak raz na pół roku wpadnę na
    > pomysł przetestowania RAM składaniem panoramy :>)

    to tak jakby strona RP nie chodzila pod IE :)
    czepiacie sie, autor wyraznie zaniedbal waznej sprawy. I to jest faktem.

    --
    http://szacuneczek.org.pl - oprogramowanie dedykowane, aplikacje internetowe
    pisane na zlecenie, oraz oprogramowanie do e-handlu

  • 14. Data: 2009-02-11 11:32:41
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    i tak na marginesie gdzie tam sie ustawia podatek liniowy ? :)

  • 15. Data: 2009-02-11 11:37:49
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    Kotlet mielony pisze:

    > Użytkownik " ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    >

    > nie wiem bo mam viste a dla visty to cos sie nie nadaje.

    Bo? Używam od pół roku na VIŚCIE, śmiga bez zarzutu...

    --
    Blog: http://blog.stalica.info

  • 16. Data: 2009-02-11 11:44:42
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Daniel Stalica" <d...@s...info> napisał w wiadomości

    > Bo? Używam od pół roku na VIŚCIE, śmiga bez zarzutu...

    napisalem przeciez czemu, nie mam ochoty na 1 milimetr wystajacego przycisku
    z pod siatrki najezdzac
    mysza by po kilku sekundach z chmurki sie dowiedziec czego on dotyczy.

  • 17. Data: 2009-02-11 11:48:50
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    Kotlet mielony pisze:

    > napisalem przeciez czemu, nie mam ochoty na 1 milimetr wystajacego
    > przycisku z pod siatrki najezdzac
    > mysza by po kilku sekundach z chmurki sie dowiedziec czego on dotyczy.

    w którym miejscu? bo nie zauważyłem.

    --
    Blog: http://blog.stalica.info

  • 18. Data: 2009-02-11 12:14:50
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 10 luty 2009 16:41
    (autor ąćęłńóśźż
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gms77g$5a6$1@news.wp.pl>):

    Kurde, bardzo nielogiczny program. Wklepałem dokumenty, zaksięgowałem i
    utknąłem. Nie wiem jak rozliczyć miesiąc, jak wygenerować PIT i VAT.

    Wszyscy chwalą, to próbuję, ale coś mi się to słabo widzi :( Na razie
    wklepanie miesiąca zajęło mi 3 godziny a normalnie zajmuje ani nie godzinę.
    No i co dalej....

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2

  • 19. Data: 2009-02-11 12:24:52
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Tristan wrote:

    > Kurde, bardzo nielogiczny program. Wklepałem dokumenty, zaksięgowałem i
    > utknąłem. Nie wiem jak rozliczyć miesiąc, jak wygenerować PIT i VAT.

    Jak już wszystko zawiedzie, to przeczytaj w dokumentacji ;-)

    Piotrek

  • 20. Data: 2009-02-11 12:30:19
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    > w którym miejscu? bo nie zauważyłem.

    W kazdym gdzie jest siatka a pod nia linia z przyciskami .