  • 1. Data: 2005-05-18 15:48:13
    Temat: mala ksiegowosc RZ i struktura
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Witam,

    Jeszcze jeden problem z Mala Ksiegowoscia Rzeczpospolitej.
    Wpisuje kilka faktur sprzedazy (ze stawka 22% i zwolnione),
    ksieguje, wchodze do rejestru sprzedazy VAT, wciskam 'Struktura',
    i pokazuja mi sie same zera... ('Suma' pokazuje wszystko ok).
    Czy u Was jest dobrze?

    pozdrowienia
    a.

  • 2. Data: 2005-05-18 18:17:39
    Temat: Re: mala ksiegowosc RZ i struktura
    Od: "Greg" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ksieguje, wchodze do rejestru sprzedazy VAT, wciskam 'Struktura',
    > i pokazuja mi sie same zera... ('Suma' pokazuje wszystko ok).

    Wybierz odpowiedni miesiąc. W "Strukturze" domyslnie ustawiony jest styczeń
    :(

    Pozdrawiam
    Greg.

  • 3. Data: 2005-05-18 18:37:47
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Greg <m...@o...pl> wrote:

    > Wybierz odpowiedni miesi?c. W "Strukturze" domyslnie ustawiony jest stycze?
    > :(

    Klikalem po wszystkich, i nic. Dalej same zera. Uzywasz i jest ok?

    pozdrowienia
    a.

  • 4. Data: 2005-05-18 18:48:56
    Od: "Greg" <m...@o...pl>

    > Klikalem po wszystkich, i nic. Dalej same zera. Uzywasz i jest ok?

    Tak, wchodzę do rejestru, potem "Struktura" i wybieram przycisk "Maj".
    Struktura jest OK.

    Nie masz struktury dla żadnego miesiąca, mając jednocześnie wpisy w
    rejestrach?

    Pozdrawiam
    Greg.

  • 5. Data: 2005-05-18 19:45:49
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Greg <m...@o...pl> wrote:

    > Tak, wchodz? do rejestru, potem "Struktura" i wybieram przycisk "Maj".
    > Struktura jest OK.
    >
    > Nie masz struktury dla ?adnego miesi?ca, maj?c jednocze?nie wpisy w
    > rejestrach?

    Niestety wlasnie tak jest. W strukturze dla wszystkich miesiecy sa same
    zera. W 'Suma' jest wszystko w porzadku. Zrestartowalem windows, zrobilem
    Indeksowanie bazy danych, Naprawianie bazy mowi ze wszystko ok...
    Nie mam pomyslu co jeszcze moge zrobic. Wersja MKRz najnowsza.

    pozdrowienia
    a.

  • 6. Data: 2005-05-19 09:59:29
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl>

    In article <d6g61d$ejr$1@nemesis.news.tpi.pl>, w...@a...pl (Wemif)
    wrote:

> [...]
    > zera. W 'Suma' jest wszystko w porzadku. Zrestartowalem windows, zrobilem
    > Indeksowanie bazy danych, Naprawianie bazy mowi ze wszystko ok...

    Przeczytać instrukcję? Mnie struktura niepotrzebna, ale mam wrażenie, że
    programowi trzeba pokazać, które wpisy ma do niej wliczać...

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 7. Data: 2005-05-19 13:20:35
    Od: Krisso <k...@g...pl>

    Wemif napisał(a):
> [...]
    > ksieguje, wchodze do rejestru sprzedazy VAT, wciskam 'Struktura',
    > i pokazuja mi sie same zera... ('Suma' pokazuje wszystko ok).

    A czy podczas definiowania kont sprzedaży i zakupów zaznaczyłeś checkbox
    "Należy do struktury rejestru" na zakładce Inne w kartotece kont?

    --
    Krisso

  • 8. Data: 2005-05-20 00:40:33
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Krisso <k...@g...pl> wrote:

    > A czy podczas definiowania kont sprzeda?y i zakup?w zaznaczy?e? checkbox
    > "Nale?y do struktury rejestru" na zak?adce Inne w kartotece kont?

    Nie zauwazylem tego, dziekuje!

    a.