  • 11. Data: 2002-07-18 20:06:55
    Temat: Re: mam duży problem ( kreseczki w NIP )
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Boguslaw Szostak wrote:

    > No chyba, ze mila Pani w US (VAT) powie , ze wg niej kreseczki musza
    > byc.... to ja by m milej Pani ta uprzejmosc zrobil wg algorytmu jak
    > nizej;...
    Nie wiem czy oglądaliście z bliska nowe druczki przelewów do US - tam
    miejsce na NIP nie uwzględnia kreseczek :-)))
    Tak samo w ZUS - identyfikuje sie ubezpieczonych m. in po nipie *bez*
    kreseczek.
    Więc miła pani może sobie dorysowac kreseczki sama, skoro taka z niej
    estetka :-)))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 12. Data: 2002-07-18 20:27:26
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 18 Jul 2002, Boguslaw Szostak wrote:

    >+ "Wojciech Suszycki [...]
    >+
    >+ > Jak masz juz pieczatkę i sie nią posługujesz to nip powinien byc
    >+ > z kreskami.
    >+ > Ten sam nip zapisany z kreskami w innym miejscu to inny nip ;-)
    >+
    >+ panie Wojtku... Kto Panu takich bajek naopowiadal....
    >+ Nip, to ciag cyfr - i juz.
    >+ Sprawa byla walkowana na grupie...

    Była, sam wywoływałem wilka z lasu :) i *definitywnej* odpowiedzi
    nie było. Jest prawdą, że co najmniej niekiedy format NIPu nie może
    być dowolny - np. na nowych przelewach wstawienie jakielkolwiek
    kreseczki jest niezgodne z rozporządzeniem ;> !
    [...]

    IMHO też :)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 13. Data: 2002-07-18 22:26:46
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Boguslaw Szostak <b...@u...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ah6bb6$m1f$...@g...uci.agh.edu.pl...

    > "Wojciech Suszycki [...]
    > kreskami.
    >
    > panie Wojtku... Kto Panu takich bajek naopowiadal....
    > Nip, to ciag cyfr - i juz.
    > Sprawa byla walkowana na grupie...
    > Od pewnego czasu urzedy skarbowe zapisuja NIP stosujac inne ustawienie
    > kresek
    > dla firm inne dla osob...
    >

    > lez wystarzcy isc do US i sprawdzic, czy na drzwiach numery nip
    > ("wlasciwosc" danego pokoju)
    > maja kreseczki, czy ne...
    > W US Krakow - stare mmiasto nie maja.

    > nie ma takiej mozliwosci.

    och, żartowałem że inny NIP. Dlatego dałem ;-) Wiem że to te same cyfry
    tylko się spotkałem kilka razy że programy komputerowe mają pola do nipu
    podzielone kreskami. Są dwie możliwości podzielenia NIPu i jak nie ma ktoś
    na pieczątce, to panie fakturzystki wpisują kontrachenta jak chcą i potem są
    problemy bo raz jest tak a raz jest tak. I spotkałem się z gościem który w
    hurtowni miał inaczej podzielony nip niż na dokumencie z banku i jakieś
    durne problemy mieli z tym.
    Wiem, to głupota jest ale lepiej ją omijać niz walczyć.
    ale dzięki za dokładne sprostowanie

    WS

  • 14. Data: 2002-07-20 02:00:19
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 18 Jul 2002 10:30:04 +0200), "Wojciech
    Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> był(a) napisał(a):

> [...]
    >Po prostu mozna sobie narobic zamieszania u kontrachentów i w urzędach.
    >Mozesz zmienić tylko sam polimer z którego jest zrobiona pieczatka. Sam

    Nie rób mu wody z mózgu. Ma pieczątkę z nipem bez kresek, spoko. NIP
    to 10 cyfr. A nie 10 cyfr i kreski. Mie dajmy się zwariować...

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 15. Data: 2002-08-20 21:35:10
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze b...@u...agh.edu.pl:

    > panie Wojtku... Kto Panu takich bajek naopowiadal....
    [...]

    amen

    --
    Pozdrawia... Budzik