  • 1. Data: 2002-07-17 19:07:57
    Temat: mam duży problem ( kreseczki w NIP )
    Od: "Krzysztof" <w...@h...com>

    Szanowni grupowicze!

    Mam pewien problem (mały problem ) .Rozpoczynam otworzyć działalność
    gospodarczą, zrobiłem sobię pieczątkę - i to właśnie z tym mam problem. A
    mianowicie dowiedziałem się, że w numerze NIP na pieczątce powinny znaleźć
    się kreski oddzielające cyfry. Czy tak sporządzoną pieczątkę (bez kresek)
    może zakwestionować urząd skarbowy?

    Pozdrowienia!

  • 2. Data: 2002-07-17 19:49:37
    Temat: Re: mam duży problem ( kreseczki w NIP )
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > się kreski oddzielające cyfry. Czy tak sporządzoną pieczątkę (bez kresek)

    Na pieczątce nie musi być NIPu wcale.
    Powinien być REGON.

    Pzdr

  • 3. Data: 2002-07-17 20:14:58
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Na pieczątce nie musi być NIPu wcale.
    > Powinien być REGON.

    O!
    Pieczątka wcale być sama nie musi, więc
    niby dlaczego coś na niej powinno być?

    CEZ

  • 4. Data: 2002-07-17 22:20:22
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > O!
    > Pieczątka wcale być sama nie musi, więc
    > niby dlaczego coś na niej powinno być?

    Art. 43, ust. 3 ustawy z dnia 29.6.95 o statystyce publicznej Dz U nr 88 poz
    439 ze zmianami :P

  • 5. Data: 2002-07-17 22:34:30
    Od: "Magdalena Budzynska" <m...@p...pl>

    > O!
    > Pieczątka wcale być sama nie musi, więc
    > niby dlaczego coś na niej powinno być?
    >
    > CEZ

    Musi byc, jak sie chce odebrac list polecony.
    Moze pieczatki nie byc dla:
    US
    ZUS-u
    Banku
    Kontrahenta
    ale dla poczty MUSI BYC!

    Pozdrawiam
    Magdalena Budzynska

  • 6. Data: 2002-07-17 22:45:32
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Musi byc, jak sie chce odebrac list polecony.
    > Moze pieczatki nie byc dla:
    > US
    > ZUS-u
    > Banku
    > Kontrahenta
    > ale dla poczty MUSI BYC!

    "Moja poczta" daje listy
    bez pieczątki, ale adres w dowodzie mam
    zgodny z DG.

    CEZ

  • 7. Data: 2002-07-17 22:48:43
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Art. 43, ust. 3 ustawy z dnia 29.6.95 o statystyce publicznej Dz U
    nr 88 poz
    > 439 ze zmianami :P

    Faktycznie trochę nielogicznie napisałem.
    Ale jak ktoś nie ma pieczęci, to nie ma na niej
    też regonu :-))

    CEZ

  • 8. Data: 2002-07-18 06:38:05
    Od: "Magdalena Budzynska" <m...@p...pl>

    > "Moja poczta" daje listy
    > bez pieczątki, ale adres w dowodzie mam
    > zgodny z DG.
    >
    > CEZ

    To masz wyjatkowa poczte... Ja tez mam tak w dowodzie, ale pieczatka musi
    byc!

  • 9. Data: 2002-07-18 08:30:04
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Krzysztof <w...@h...com> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ah4fte$2diu$...@a...solutions.net.pl...
> [...]
    > się kreski oddzielające cyfry. Czy tak sporządzoną pieczątkę (bez kresek)

    Jak masz juz pieczatkę i sie nią posługujesz to nip powinien byc z kreskami.
    Ten sam nip zapisany z kreskami w innym miejscu to inny nip ;-)
    Po prostu mozna sobie narobic zamieszania u kontrachentów i w urzędach.
    Mozesz zmienić tylko sam polimer z którego jest zrobiona pieczatka. Sam
    automat zostaje dalej

    WS

  • 10. Data: 2002-07-18 12:14:02
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Wojciech Suszycki [...]

    > Jak masz juz pieczatkę i sie nią posługujesz to nip powinien byc z
    kreskami.
    > Ten sam nip zapisany z kreskami w innym miejscu to inny nip ;-)

    panie Wojtku... Kto Panu takich bajek naopowiadal....
    Nip, to ciag cyfr - i juz.
    Sprawa byla walkowana na grupie...
    Od pewnego czasu urzedy skarbowe zapisuja NIP stosujac inne ustawienie
    kresek
    dla firm inne dla osob...

    lez wystarzcy isc do US i sprawdzic, czy na drzwiach numery nip
    ("wlasciwosc" danego pokoju)
    maja kreseczki, czy ne...
    W US Krakow - stare mmiasto nie maja.

    > Po prostu mozna sobie narobic zamieszania u kontrachentów i w urzędach.

    nie ma takiej mozliwosci.
    Na pieczatce moze byc bez kresek...

    No chyba, ze mila Pani w US (VAT) powie , ze wg niej kreseczki musza byc....
    to ja by m milej Pani ta uprzejmosc zrobil wg algorytmu jak nizej;...

    > Mozesz zmienić tylko sam polimer z którego jest zrobiona pieczatka. Sam
    > automat zostaje dalej

    > WS

    Pozdrawiam

    Boguslaw