  • Data: 2014-01-27 22:09:30
    Temat: Re: mieszkancy parteru sie bogaca...
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27.01.2014 21:55, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Zwracam uwagę, że zarówno w przepisach ogólnych (w KC) *jak i* w UoWL,
    > ale już tylko dla lokali użytkowych (!) zasadą jest, że uzasadnione
    > koszty generowane przez użytkownika płaci ten użytkownik.

    dlatego powinny byc windy na monety - dla gosci.

    bo jak pozwole gosciowi wjechac do mnie za darmo, a ja place przeciez za
    winde, to to bedzie nieodplatne swiadczenie uslugi /funduje gosciowi
    przejazd i pokrywam jego koszty/

    co za tym idzie - moj gosc sie bogaci.

    dowalic podatek.

    /albo niech dyma pieszo po schodach na pietnaste pietro/