  • Data: 2014-01-28 10:58:53
    Temat: Re: mieszkancy parteru sie bogaca...
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-28 10:52, Wiesiaczek pisze:

    > Trzeba zrobić windy na żetony! :)
    >
    > Swoją drogą, takie myślenie, żeby każdemu wszystko wyliczyć jest chore.
    > Pamiętacie czasy, gdy ogrzewanie, śmieci, woda etc. były płacone w
    > czynszu ryczałtem?
    > Każdy korzystał według potrzeb i było ok.
    > Potem wprowadzono liczniki, podzielniki etc. i teraz mam pytanie:
    > Kto na tym zarobił i czy Wasze rachunki zmalały?
    > Pomijam "wygodę" i koszt odczytywania i raportowania wyników pomiarów :)

    Przy wodzie - niektórzy mieli szansę na obniżenie kosztów, bo są
    liczniki, przy podzielnikach, zysk mógł być przypadkowy, bo niestety
    podzielnik mirzy coś, ale to ma się nijak do zużycia, więc oszczędności
    mogą być wątpliwe. Na szczęście w bloku w którym mieszkam osoby chodzące
    na zebrania są na tyle rozumne, żeby nie godzić się na podzielniki, a
    wszędzie tam, gdzie są podzielniki ze znanych mi miejsc ludzie mają
    zimno (bo oszczędzają), a dodatkowo płacą często więcej niż ja....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl