  • Data: 2014-01-28 10:52:28
    Temat: Re: mieszkancy parteru sie bogaca...
    Od: Wiesiaczek <W...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.01.2014 08:28, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Z tym generowaniem bądź nie też nie jest takie proste, bo zazwyczaj na
    > ostatnim piętrze wieżowców są pralnie/suszarnie, czasami tam robione są
    > zebrania lokatorskie, więc to nie do końca takie jednoznaczne, że nie
    > korzystają, mogą korzystać w inny sposób niż dojazd do mieszkania.

    Trzeba zrobić windy na żetony! :)

    Swoją drogą, takie myślenie, żeby każdemu wszystko wyliczyć jest chore.
    Pamiętacie czasy, gdy ogrzewanie, śmieci, woda etc. były płacone w
    czynszu ryczałtem?
    Każdy korzystał według potrzeb i było ok.
    Potem wprowadzono liczniki, podzielniki etc. i teraz mam pytanie:
    Kto na tym zarobił i czy Wasze rachunki zmalały?
    Pomijam "wygodę" i koszt odczytywania i raportowania wyników pomiarów :)

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)