    From: MagdaSW<m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: mieszkanie w TBS a komornik za długi TBS
    Date: Wed, 12 Oct 2005 13:01:16 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    I jeszcze raz proszę Was o pomoc. Kolejny czarny scenariusz. Teraz już na prawdę
    nie wiem co nas czeka. Komornik zajął konto bankowe TBS,w którym jestem
    najemcą mieszkania. Na to konto mieszkańcy wpłacali kwotę czynszu (rata
    kredytu, woda, CO, remont, eksploatacje, itd.). TBS nie może na bieżąco
    regulować teraz w żadnym wypadku ani wodociągów, ani gazowni... a my jako
    mieszkańcy zostajemy bez niezbędynych do życia mediów. Teraz gdy lada moment
    zima brak CO, czy ciepłej wody to dla nas wizja koszmaru. Proszę o pomoc. Co
    jako mieszkańcy możemy zrobić, czy w tym kraju jeszcze jest jakieś prawo, które
    jest to wstanie uregulować.
    Dziekuję. Magda

    -> http://usenet.pomocprawna.info