  • Data: 2004-05-20 09:34:53
    Temat: Re: mieszkanie w TBS a komornik za długi TBS
    Od: "MagdaSW" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziękuję Wam za pomoc.
    Po rozmowie z komornikiem wszystko się wyjaśniło. TBS jest dłużnikiem a ja
    za niego swoimi spłatami czynszu mam spłacać jego
    dług. Wierzyciel wybrał sobie kilku najemców tylko i po spłacie całości
    mamy zostać poinformowani pisemnie o zaprzestaniu wpłat na konto komornika.
    Pozdrawiam Was wszystkich i jeszcze raz dzięki za pomoc i wsparcie (były
    bardzo potrzebne).
    I przepraszam, że na tym forum. W desperackim czynie napisałam na oba z
    nadzieją na szybką odpowiedź. Jeszcze raz przepraszam i serdecznie
    dziękuję.
    Magda