  • Data: 2005-10-18 08:19:04
    Temat: Re: mieszkanie w TBS a komornik za długi TBS
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 17 Oct 2005, witek wrote:

> [...]
    [...]
    > Nic nie mozecie zrobic, bo nie jestescie stroną w sprawie.

    Spytam co i jak mogą zrobić że *przestać* być dłużnikiem TBSu
    "w sprawie wody prądu i gazu", tj. aby pozbyć się tego warunku
    z własnych umów ?
    Nie mam z TBSami do czynienia ale tak sobie kombinuję - czy
    zapłata za media nie jest powiązana z czynszem albo umową o najem.
    Żeby się nie okazało że nie płacąc *TBSowi* sami kwalifikują się
    pod egzekucję :[ - komornik też urzędnik i zrobi co do niego
    należy. Wrew "zwykłej logice" jak mniemam również - byleby z prawem
    mniej więcej zgodnie było. "Mieli MI [prowadzi egzekucję !] wpłacić
    na konto a nie wpłacili, do sądu z nimi" !
    Mylę się ?

    > Zbierzcie się wszyscy razem, załóżcie stowarzyszenie (tylko z głową to robić,
    > a najlepiej z prawnikiem) i jako stowarzyszenie dogadujcie się z dostawcami
    > mediów.

    Pytanie czyje są np. instalacje w bloku.
    Mam na myśli odcinki od przyłącza do mieszkania.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (mała wspólnota w zarządzie własnym)