  • 1. Data: 2003-02-21 13:52:46
    Temat: Re: mofnet (pilnie proszę o komentarz)
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    news:Pine.WNT.4.50.0302211450510.-100017365-100000@k
    6-2.portezjan.zabrze.pl.
    ..
    > Wybaczcie, ale tu wszyscy zaglądają to wiedzą o co pytam :)
    > mofnetu dalej nie widzę, ktoś pisał że *w ogóle* chodzi jak
    > zółw. Napiszcie jak jest, żeby się nie okazało że awanturuję
    > się w TPSA a to wina jest po stronie serwera !
    > BTW: Reszta świata działa mi "normalnie".

    A sprawdzales. www.mf.gov.pl ?

    Boguslaw

  • 2. Data: 2003-02-21 13:54:20
    Temat: OT: mofnet (pilnie proszę o komentarz)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

[...]

    *Czy wam działa* (ów mofnet) ?
    *Czy osobom łączącym się z SDI działa* ?

    z góry dziękuję za komentarze, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-02-21 13:55:42
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> wrote in message

    > "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> wrote in message

    6-2.portezjan.zabrze.pl.
    > ..
    >
    > A sprawdzales. www.mf.gov.pl ?

    U mnie na obu jest to samo - Min. Kolodko i to ze
    "odwaznie uratowal 200 000 miejsc pracy" i za to
    dostanie dzis nagrode.

    Ciekawe co dostanie za zniszczenie 300 000 innych

    Boguslaw

  • 4. Data: 2003-02-21 14:13:17
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:b35b27$olk$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

> [...]
    > "odwaznie uratowal 200 000 miejsc pracy" i za to
    > dostanie dzis nagrode.
    >
    > Ciekawe co dostanie za zniszczenie 300 000 innych

    -------------------------------
    U mnie też działa mamy połączenie SDI .Kołodko w czołówce i przeszukiwanie
    też OK
    Wiola

  • 5. Data: 2003-02-21 15:58:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 21 Feb 2003, Wiola Pikorska wrote:

    >+ Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał
    [...]
    >+ > > A sprawdzales. www.mf.gov.pl ?

    To jest ten sam serwer: 195.205.123.8 :)
    Nameservice mi działa. No, chyba żeby to *nie* miało być 195.205.123.8 !
    [...]
    >+ U mnie też działa mamy połączenie SDI

    Thx. wszystkim !

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2003-02-21 15:59:28
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

    otwiera jak każdą inną stronę. i mofnet i mf
    łączę się przez sdi
    pawełJ

  • 7. Data: 2003-02-21 16:19:58
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    jan.zabrze.pl...

> [...]
    >
    > To jest ten sam serwer: 195.205.123.8 :)
    > Nameservice mi działa. No, chyba żeby to *nie* miało być 195.205.123.8 !

    Wiesz co Godfryd?
    Patrze jescze raz, a tu prof Kolodko jakby w innym miejscu.
    Przegladam ..i tak misie skojarzylo, ze w Korei Polnocnej jest telewizja,
    ktora wiekszosc czasu poswieca "ukochanemu przywodcy"...

    Ale czlowiek ma skojarzenia...

    Boguslaw

  • 8. Data: 2003-02-21 21:45:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 21 Feb 2003, Boguslaw Szostak wrote:
    [...]
> [...]
    [...]
    >+ Wiesz co Godfryd?
    >+ Patrze jescze raz, a tu prof Kolodko jakby w innym miejscu.

    Wiecie co ? Właśnie wywołałem pine, żeby zeznać że znalazłem powód.
    Niezależnie od tego co miałeś na myśli, to właśnie tak się stało: prof. K
    jest w innym miejscu: 193.108.35.20
    Winny sobie byłem sam, trzymając 1200 pozycji w lokalnej cache
    nameserwera :] Inna sprawa że limit 2 dni *był* przekroczony,
    a Outpost jak trzymał tak trzymał...

    Thx 4 all i przepraszam za zamieszanie !

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2003-02-21 21:50:09
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...
> [...]
    > nameserwera :] Inna sprawa że limit 2 dni *był* przekroczony,
    > a Outpost jak trzymał tak trzymał...
    >
    > Thx 4 all i przepraszam za zamieszanie !

    Nie było to takie zamiesznie ja dawno nie zaglądałam na mofnet od słynnego
    bochenka dzielonego przez Kołodke.Oglądając go dziś tak zadowolonego
    dowiedziałam się że w gospodarce jest dobrze a będzie jeszcze lepiej .I od
    razu chce się pracować .Czemu ci ludzie narzekają ?
    Wiola