    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: moment zaliczenia kosztów
    Date: Tue, 4 Dec 2007 00:05:03 +0100

    On Mon, 3 Dec 2007, Waldemar Fras' wrote:

    Pętelkę z przywitaniami trochę przytnę :)

    > W sumie to wyposażenie (komputer, elektronarzędzia, itp).

    Czyli "ogólne" :)

    > tzn? przy vat mam kasową, a przy kpir tzn składając nip-1 nic takowego się
    > nie doszukałem (tzn. opcji wyboru).

    A ktoś pisał, że musisz to deklarować? :O
    Nie, podatnik "na KPiR" musi *stosować* jedną z zasad - ale *deklarować*
    tego nigdzie nikomu nie trzeba, taka rozpusta!
    No, chyba że ew. kontroler zapyta :)
    I oczywiście nie dotyczy to zakupów "ogólnych" - te idą z dniem
    wystawienia f-ry.
    Ustawę masz tu:
    ochodowym-od-osob-fizycznych-1_2_31.html

    ...i rzuć szczegółowiek okiem na art.22 .5, .6 (z naciskiem na słowa "pod
    warunkiem"!) tudzież .6b

    pzdr, Gotfryd
    (KPiR)