    From: Waldemar Fras' <w...@n...ekrakow.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: moment zaliczenia kosztów
    Date: Thu, 06 Dec 2007 20:18:17 +0100

    Gotfryd Smolik news pisze:
    > [...]
    >
    > Widzę taką, że te koszty które *można* uznało by się za środki trwałe
    > i poddało "normalnej" amortyzacji.
    > W takim układzie czytasz art.22i.5 np. tu:
    > http://www.gofin.pl/5,36,28354,0.html
    >
    > Oczywiście później nie da się już amortyzować jednorazowo, acz dla kompa
    > można zastosować "przyspieszoną".
    > Druga możliwość, w tym samym przypadku, to NIE przyjmowanie do
    > użytkowania w tym roku, lecz "przyjęcie" w styczniu 2008 i amortyzacja
    > jednorazowa.
    >
    > Co ciekawsze, zasada "wydatki poniesione na ich nabycie stanowiš wówczas
> [...]

    Czyli, że formalnie mogę coś kombinować, że teraz kupić a dopiero wziąć
    zacząć użytkować dopiero w styczniu? Zadzwonię chyba jutro u mnie do US
    i spytam:) W końcu na cały US Kraków Nowa Huta jest tam aż jeden chłop
    co się zna na rzeczy... ba, koleś zna się na wszystkich ogólnie rzeczach
    i nie wiadomo po co tam zatrudniają te babki, jak nic nie wiedzą i robią
    redirect do chłopa (ale to BTW):)

    --
    pozdrawiam
    Waldemar Fras'