    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: najem mieszkania na siedzib
    Date: Wed, 11 May 2005 09:36:36 +0200

    On Wed, 11 May 2005, Greg wrote:
    [...]
    >+ Znalazłem dwie rzeczy:
    >+
    >+ 1) Rozporządzenie ws. KPiR - 13.5
    >+ "Za dowody księgowe uważa się również inne dowody opłat, w tym dokonywanych
    >+ na podstawie książeczek opłat, oraz dokumenty zawierające dane, o których
    >+ mowa w § 12 ust. 3 pkt 2."
    >+
    >+ Czy potwierdzenie przelewu nie jest właśnie takim "innym" dowodem opłaty?
    >+ Przywołany przepis nie tworzy przecież zamkniętej listy takich "innych"
    >+ dowodów.

    Ja jestem skłonny się zgodzić :)
    Ale jako iż urzędnicy lubią mieć "konkretną podkładkę" to myślę
    że tym:

    >+ 2) Pismo US w Głogowie z dnia 5 stycznia 2005 r. (PD.I/415-42/04)

    ...rozwiązałeś problem wszystkim przyszłym googlującym :)

    >+ Za dużo by było przeklejania, więc odsyłam na stronę MF:
    >+ http://sip.mf.gov.pl/sip/index.php?p=1&i_smpp_s_dok_
    nr_sek=58926&i_smpp_s_strona=30

    Tak BTW: linki w tej formie do bazy MF bez uprzedniego "podjęcia"
    przeszukiwania są bezużyteczne. (sprawdź :)) Mimo iż każde szukanie
    prowadzi do tego samego linku.
    Najcenniejsza jest sygnatura :)

    >+ Mamy wiążące interpretacje. Chyba wystarczy, że wykażę, iż mój przypadek
    >+ jest identyczny z rozpatrywanym. Nie mylę się?

    IMHO dobrze piszesz !
    "W powiązaniu z umową najmu" :) (sama umowa też nie)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)