  • Data: 2003-10-13 15:37:24
    Temat: Re: niedobory w kasie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 10 Oct 2003, Karol wrote:

    >+ Użytkownik "Czarek" <c...@s...onet.pl> [...]
    >+
    >+ > IMHO w przypadku PIT żadne straty w majątku obrotowym
    >+ > nie mogą zostać uznane za koszt podatkowy.
    >+
    >+ A jakbys mial kradziez lub kradziez z wlamaniem ?

    Nie ma chętnych... to podywaguję:
    - liczy się "poniesiony koszt". Na czym może polegać
    "poniesienie kosztu" w znaczeniu UoPDoOF ?
    - co chciałeś powiedzieć "jakby miał kradzież" ? Jak
    mu wyniosą towar, no to pokazuje faktury: "poniosłem
    koszt, tu jest dokument". Protokół policyjny to
    byłby tylko komentarz to pytania "a co się z tym
    towarem stało, pewnie Pan sprzedał na czarno" :)
    Z tego IMHO wynika kolejne pytanie:
    - zakładając że można takie "zniknięcie" gotówki (jak
    mniemam czeków też ?) uznać za koszt - to jakim
    dokumentem księgowym należałoby się wykazać w KPiR ?

    pozdrowienia, Gotfryd
    (prowokujący :))