    From: "Marcin978" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: nieprzyjemne polecenie z US
    Date: Tue, 17 Aug 2004 16:27:05 +0200

    temat jest dobry

    bo ja tez mam podobny problem i chce sie zabezpieczyc na przyszloc

    za granica zarobilem 100 tys i chce kupic mieszkanie, skromne, 30 metrowe w
    duzym miescie, to kasa nieopodatkowana - ciezko tyralem za granica, w
    polsce nie da rady tyle zarobic!

    wiele osob tak ma, i wielu dotyczy ten problem

    cholerna niesprawiedliwosc, ceny nieruchomosci ostro winduja do gory, nie
    dosc ze mamy problem zeby w ogle bylo nas stac na mieszkanie, to mamy drugi
    duzo wiekszy, jak sie potem wytlumaczyc
    z dochodow

    nie wiem po co jest w ogole lustracja majatkowa np u politykow, skoro
    wychodzi na to ze KAZDY! jest lustrowany i musi sie tlumaczyc skad i za co.

    poradzcie co zrobic, jak sie potem wytlumaczyc? lub jak zalatwic sobie
    podkladki

    podkladki to mozna zalatwic, ale np 10 tys, 20 tys darowizny od rodziny

    ale 100 tys pln na skromne mieszkanko 30 metrow w blokach z duzej plyty? co
    tu robic?

    help!

    pozdrawiam