    From: "Marcin978" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: nieprzyjemne polecenie z US
    Date: Tue, 17 Aug 2004 17:26:29 +0200

    > Nie w takiej sprawie - co im zależy? Nie ryzykują swojej kasy, tylko
    > kasę budżetu państwa. A w takich sprawach mają po prostu argumenty i
    > tylko przypadek lub potknięcie pozwoli im przegrać. Pamiętaj, że urzędy
    > skarbowe wolą nałożyć karę/podatek i potem iść od sądu, niż nie nałożyć,
    > bo urzędnicy dostają prowizję od podatków. A Ty się podkładasz w taki
    > sposób, że aż miło. ;-)
    >

    > Stary, weź wykombinuj coś ZANIM kupisz mieszkanie i to dobrze
    > wykombinuj, bo na razie masz podejście 'ukradnę Mercedesa sprzed nosa
> [...]

    nie przesadzasz? przeciez wszyscy tutaj radza jak z tego wybrnac, wiec
    uwazasz ze nie masz szans? i US moze sobie ot tak podwazyc wszystko i zadan
    potwierdzen?

    porownanie z mercem bylo moim zdaniem nie trafione.

    jesli jest tak jak mowisz, no to w fajnym kraju przyszlo nam zyc

    tym postem chyba niepocieszyles autorki pytania :)

    wystarczy troche prawniczej wiedzy i doswiadczenia z urzedem skarbowym zeby
    bez szwanku wybrac z takiego problemu, i nawet duzo wiekszego

    na pewno jest duzo mozliwosci proceduralnych i prawnych zeby wytlumaczyc sie
    z kasy o ktora pyta us

    nie dajcie sie ludzie urzedom i urzednikom!