    From: "Karol K." <karolkus@_cut_go2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: niezarejestrowana dzialanosc + odsetki podatkowa
    Date: Fri, 30 Jul 2004 11:08:21 +0200

    Bylem dzisiaj jeszcze raz w US i dowiedzialem sie ze to nie jest jeszcze
    postepowanie podatkowe tylko postepowanie wyjasniajace.
    Dla mniezastanawiajace jest ze opieraja sie tylko na doniesieniu prezesa
    kablowki. Tak przynajmniej wynika z Stan7y Sprawy (czy jakos tak to sie
    nawywalo takie pisemko). W nim jest napisane ze z Nadeslanego dnia
    16.04.2004r. doniesienia prezesa wynika ze od 5.10.2001r do 5.04.2003r.
    uzyskalem dochod w wysokosci 5,250zl z tytulu pobranych opłat za:
    Podlaczenie intenetu (1250zl)
    Urzywanie internetu (4000zl)
    Dalej powolywali sie na Dz. U. Nr 144, pz 930 z poz. Zm.
    Noi dalej bylo tam takie zdanie ze Biorąc pod uwage, ze prezesnie potrafil
    okreslic dokładnego przychodu w rozbiciu na miesieczne okresy nalezy
    przeprowadzic postepowanie wyjasniajace.

    Tak wiec nadal nie wiem ktorym osoba rzekomo udostepnialem internet.
    Wiec moim zdaniem z tego wynika ze urzad skarbowy domiema mojej winnosci i
    teraz ja mam sie z tego tlumaczyc.... Na moje pytanie czy jak ja bym zrobil
    doniesienie na pana prezesa ze w latach 200-2004 zarobil powiedzmy 20000 to
    oni tez by domniemali ze on tyle zarobil... kurde dla mnie jest to chore...
    Pani urzedniczka mowila ze w wyjasnieniu powinenem napisac ze nie
    prowadzilem dzialalnosci i poprzec to jakims dowodami (kurde no nie wiem
    jakim skoro nie prowadzilem tej dzialalnosci) jedyne co mi przychodzi do
    glowy to oto ze pozwolenie na budowe sieci mialem z marca albo kwietnia 2001
    roku a wiec wczesniej niz w doniesieni wiec na podstawie tego juz
    podlaczenie do internetu powinno odpasc (oczywiscie napisze ze kazdy
    urzytkownik kupowal we wlasnym zakresie materialy potrzebne do podlaczenia).
    Jeeli chodzi o udowodnienie ze nie bralem od nich kasy za intwernet to tylko
    przychodza mi do glowy oswiadczenia urzytkownikow.

    Wiec jak sie ustosunkowac do US w moim wyjasnieniu bo napisalem jej ze
    dostarcze je w ciagu 7 dni.

    Aczkolwiek w tym jedynym pismie ktore dostalem jest jak byk napisane ze po
    uplywie 7 dni o d dostarczenia urzad wyda decyzje w prrzedmiotowej sprawie
    (w przedmioteowej czyli w wyjasniajacej? czyli decyzja moze byc wszczecie
    postepowania podatkowego a dopiero tego postepowania podatkowego decyzja
    moze byc podstawa do sciagniecia ze mnie tego dziwnego podatku?

    Pozdrawiam
    Karol