    From: Samotnik <s...@s...eu.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: niezarejestrowana dzialanosc + odsetki podatkowa
    Date: Fri, 30 Jul 2004 09:25:39 +0000 (UTC)

    <karolkus@_cut_go2.pl> napisal(a):
    > Tak wiec nadal nie wiem ktorym osoba rzekomo udostepnialem internet.
    > Wiec moim zdaniem z tego wynika ze urzad skarbowy domiema mojej winnosci i
    > teraz ja mam sie z tego tlumaczyc.... Na moje pytanie czy jak ja bym zrobil
    > doniesienie na pana prezesa ze w latach 200-2004 zarobil powiedzmy 20000 to
    > oni tez by domniemali ze on tyle zarobil... kurde dla mnie jest to chore...
    > Pani urzedniczka mowila ze w wyjasnieniu powinenem napisac ze nie
    > prowadzilem dzialalnosci i poprzec to jakims dowodami (kurde no nie wiem
    > jakim skoro nie prowadzilem tej dzialalnosci) jedyne co mi przychodzi do
> [...]

    Nic nie zbieraj. Napisz tylko, że to wszystko, co insynuuje prezes, jest
    nieprawdą i że nie pobierałeś od ludzi żadnych pieniędzy. I tyle - teraz
    niech oni się głowią nad tym, jak to ugryźć. Jeśli zdobędą jakieś
    dowody, poszlaki, wykryją niejasności itp., to będziesz się wtedy do
    tego ustosunkowywał. Pamiętaj, to oni muszą Ci udowodnić, że brałeś
    pieniądze. Dopiero kiedy będą istniały oczywiste przesłanki, to mogą
    określić dochód w drodze oszacowania. Oczywiście to wszystko to teoria,
    w praktyce USy robią, co chcą, ale na pewno nie ma co się im podkładać,
    zanim sami do czegoś nie dojdą.

    Pierwsza zasada kontaktów z US - pisać tylko to, co konieczne. Każde
    słowo może zostać użyte przeciwko Tobie, zwłaszcza jeśli będzie na
    piśmie.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie