    From: "cef" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: nigdy nieplacona skaldka zdrowotna w ZUS
    Date: Tue, 7 Oct 2008 20:19:53 +0200

    Tristan wrote:

    > Nie wszyscy są specjalistami... Prawo jest zawiłe, nieprzyjazne, a
    > prowadzący DG dostają po dupie... A że to była DG dodatkowa, to
    > całkiem możliwe, że ten ktoś nie studiował ekonomii i nauk o
    > ubezpieczeniach.

    Nadal uważam, że to szukanie rozwiązań do tematu na zajęcia.
    Znam naprawdę wielu ignorantów podatkowych, którzy
    albo sami dość ryzykownie prowadzą swoje dokumenty
    albo robi to za nich biuro (biuro tak poważnych zmian nie przegapi),
    bo oni nie chcą mieć z tym do czynienia
    (nie są specjalistami) ale każdy z nich czytał chociaż gazety
    czy oglądał coś tam w telewizji i o reformie ubezpieczeń
    z 1998 słyszał cokolwiek. Gdzie ten człowiek żył przez 10 lat?
    W ziemiance?