  • 1. Data: 2005-01-12 11:42:16
    Temat: RP: nowa definicja "auta ciężarowego"
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    "Kilkusetosobowa publicznoœć parsknęła œmiechem i biła brawo, gdy doradca
    KPMG Tomasz Bełdyga odczytał w całoœci tekst propozycji definicji małego
    samochodu ciężarowego majšcej zastšpić słynny tzw. wzór Lisaka."

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_050112/p
    rawo/prawo_a_10.html

    - to jest dopisek pod artykułem.
    Polecam :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 2. Data: 2005-01-12 12:37:43
    Temat: Re: RP: nowa definicja "auta ciężarowego"
    Od: Andrzej Smereka <a...@p...onet.pl>

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

> [...]
    > doradca KPMG Tomasz Bełdyga odczytał w cało?ci tekst propozycji
    > definicji małego samochodu ciężarowego majšcej zastšpić słynny tzw.

    Ciekawe czy te 50% pomiędzy przednią a tylną szybą liczą przy zamkniętym
    bagażniku czy przy otwartym?

    --
    Andrzej Smereka

    a...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2005-01-12 13:52:01
    Od: "Bzooo" <z...@e...net.pl>

    > Ciekawe czy te 50% pomiędzy przednią a tylną szybą liczą przy zamkniętym
    > bagażniku czy przy otwartym?

    Ja bym prosił, jakby ktoś mógł wkleić ową definicję na listę. Też bym się
    pośmiał.
    Albo chociaż na priv please....

  • 4. Data: 2005-01-12 14:32:28
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Użytkownik "Bzooo" <z...@e...net.pl> napisał w wiadomości

    > Ja bym prosił, jakby ktoś mógł wkleić ową definicję na listę. Też bym się
    > pośmiał.

    Firmy mogłyby odzyskiwać VAT od "pojazdów mających więcej niż jeden rząd
    siedzeń, które oddzielone są od części bagażowej trwałą przegrodą, a długość
    części bagażowej mierzona po podłodze przekracza 50 proc. długości pojazdu
    pomiędzy przednią szybą a tylną szybą lub tylnymi drzwiami pojazdu, liczonej
    do dolnej krawędzi tych szyb lub najdalej wysuniętych punktów dolnych
    krawędzi tych szyb".

    --
    ==========###-###*###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl

  • 5. Data: 2005-01-12 14:43:43
    Od: Selth <s...@u...to.op.pl>

    > http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_050112/p
    rawo/prawo_a_10.html

    > - to jest dopisek pod artykułem.
    > Polecam :)

    Teraz widzę, ile wysiłku państwo nasze wkłada w stworzenie nowych
    przepisów...
    Oby tak dalej... będzie coraz... weselej

    PS z fizyki pamiętam, że każy pomiar jest obarczony błędem, czy to też
    przewidzieli, czy będzie poprawka?

    PPS Czy do każdego samochodu będzie sprzedawana "państwowa miarka", aby
    obywatel sam sobie zmierzył?

    --
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2005-01-12 15:21:56
    Temat: Re: nowa definicja "auta ciężarowego"
    Od: "Faust" <f...@o...pl>

    od dzisiaj chleb będę smarował nie masłem ale masełkiem
    zdrowsze to i smaczniejsze

  • 7. Data: 2005-01-12 16:05:00
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

> [...]
    > KPMG Tomasz Bełdyga odczytał w całoœci tekst propozycji definicji małego
    > samochodu ciężarowego majšcej zastšpić słynny tzw. wzór Lisaka."

    a może mi ktoś wyjaśnić czemu ja prowadząc małą firmę działającą głównie w
    internecie muszę wozić kartofle i kupować wielkie auto gdy tymczasem
    wystarczy mi seicento z możliwością przewozu 4 osób .... natomiast
    odliczenie VAT od eksploatacji tego auta było by znaczącym elementem kosztów
    w takiej działalności....

    zatem czemu dobija sie najmniejszych przedsiębiorców

    Piotr Żebrowski
    http://www.otwarte.com.pl/pkd

  • 8. Data: 2005-01-13 00:08:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 12 Jan 2005, Selth wrote:
    [...]
    >+ PS z fizyki pamiętam, że każy pomiar jest obarczony błędem, czy to też
    >+ przewidzieli, czy będzie poprawka?

    Mnie intryguje co będzie jak podłoga będzie skośna...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)