    From: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: nowa dekl. VAT 7
    Date: Mon, 14 Jun 2004 14:05:36 +0200

    Roman Wantola pisze:

> [...]

    A kto panu PRiR kaze zmieniac ?
    Pan Minister w drodze rozporzadzenia nakazal Panu jedynie na deklaracjakch
    VAT
    umieszczac sume owych "watow", wiec widac potrzebe modyfikacji rejestru
    zakupu VAT(swoja droga ciekawe, czy min fin ma prawo nakazac umieszczac
    informacje ie potrzebne do naliczenia ani kontroli poprawnosci naliczenia
    podatku..)

    Boguslaw