  • 11. Data: 2003-02-01 22:13:08
    Temat: Re: nowy PŁATNIK
    Od: "Ryszard G" <r...@w...pl>

    news:b1hbjv$lru$1@news.tpi.pl...

    > Teraz to brakuje tylko posta od faceta z Prokomu "żebyśmy sie tak nie
    niecierpliwili bo on już łatkę do Płatnika z numerem 4.01.002
    > właśnie kończy i nedlugo będzie do pobrania" :))))))

    Czekam na post od Maddy z tekstem o "umiejetności czytania ze zrozumieniem".
    Będzie zabawa ;)

    Ryszard

    ps. Maż Maddy szukał łatki do _starego_ płatnika i znalazł nową wersję
    programu.

  • 12. Data: 2003-02-01 22:38:48
    Od: "Ryszard G" <r...@w...pl>

    > Teraz to brakuje tylko posta od faceta z Prokomu "żebyśmy sie tak nie
    niecierpliwili bo on już łatkę do Płatnika z numerem 4.01.002
    > właśnie kończy i nedlugo będzie do pobrania" :))))))

    Baaaaaaaaardzo śmieszne.
    Nareszcie udało się złapać Maddy ???

    Ryszard (zniesmaczony)

  • 14. Data: 2003-02-02 00:01:56
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > Jacek wkurzony,bo nie znam Maddy,a jest z Torunia.

    Masz ambicje znac wszystkie mieszkanki Torunia ?

    Pozdrawiam,

    Karol

  • 13. Data: 2003-02-02 00:01:56
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

  • 15. Data: 2003-02-02 12:47:47
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ryszard G" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Baaaaaaaaardzo śmieszne.
    > Nareszcie udało się złapać Maddy ???
    >
    > Ryszard (zniesmaczony)

    Nad wyraz opacznie to zrozumiałeś, nie o osobę ochodzi a o sytację ... a ze troche
    nameszala to fakt.

    Sark

  • 16. Data: 2003-02-02 13:07:13
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Karol <a...@a...poczta.onet.pl> wrote:
    > Masz ambicje znac wszystkie mieszkanki Torunia ?

    Nie mam takich ambicji.Nie znam żadnej,to choć Maddy mógłbym.Wydaje mi
    się sympatyczna i godna bycia tą pierwszą poznaną.
    A że język ma giętki,to i dobrze.Nie będzie martwej ciszy.

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 17. Data: 2003-02-02 13:12:03
    Od: "n...@w...pl" <n...@c...pl>

    > Nie mam takich ambicji.Nie znam żadnej,to choć Maddy mógłbym.Wydaje mi
    > się sympatyczna i godna bycia tą pierwszą poznaną.
    > A że język ma giętki,to i dobrze.Nie będzie martwej ciszy.

    To prawda, zawsze taka zlosliwa a teraz milczy , chyba zatkala ja latka
    :))))))
    pp

  • 18. Data: 2003-02-02 14:24:04
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "n...@w...pl" <n...@c...pl> napisał w wiadomości
    > To prawda, zawsze taka zlosliwa a teraz milczy , chyba zatkala ja latka
    > :))))))
    > pp

    Oj uważaj bo Ryszard G. rzuci zaraz tekst o "mocnym zniesmaczeniu" :)))

    Sark

  • 19. Data: 2003-02-02 16:40:50
    Od: "n...@w...pl" <n...@c...pl>

    > Oj uważaj bo Ryszard G. rzuci zaraz tekst o "mocnym zniesmaczeniu" :)))

    Jakos nie bardzo sie boję :))))))))))))))))))))))))
    pp

  • 20. Data: 2003-02-02 17:56:40
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

    Użytkownik "n...@w...pl" <n...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jacek" <c...@p...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > To prawda, zawsze taka zlosliwa a teraz milczy , chyba zatkala ja latka
    Dajcie kobiecie odpoczac od komputera.
    Jest chyba niedziela, nie?
    WSm